Kolla på M3an till vänster på dess bakhjul, lutningen är den såkallade cambern och går att ställa rätt aggro och det ser porno ut samt bra om man svänger mkt
Kolla på M3an till vänster på dess bakhjul, lutningen är den såkallade cambern och går att ställa rätt aggro och det ser porno ut samt bra om man svänger mkt
Är det bara på bakhjulen då eller ska man ha fram åxå? Ser maffigt ut.. Men då må man ju skaffa 20" med Tysk stuk på fälgarna.. Breda läppar.. Hur byter man ut dom då? Och vilken var det på länken? Den högst upp? mitten? eller längst ner? Men hur sliter däcken då? :S
Kolla på M3an till vänster på dess bakhjul, lutningen är den såkallade cambern och går att ställa rätt aggro och det ser porno ut samt bra om man svänger mkt
Är det bara på bakhjulen då eller ska man ha fram åxå? Ser maffigt ut.. Men då må man ju skaffa 20" med Tysk stuk på fälgarna.. Breda läppar.. Hur byter man ut dom då? Och vilken var det på länken? Den högst upp? mitten? eller längst ner? Men hur sliter däcken då? :S
Om du kollar på den länken jag skickade tidigare där camberplatesen fanns med så står det front och rear på dom
Du får köpa vilka fälgar du vill sj ska jag ha lätta 18" fälgar med R däck och mkt camber så jag kan svänga på bana Kommer inte ihåg hur dom byts ( fick förklarat för mig för ett tag sen) men skulle inte va några svårigheter iaf. Däcken slits ju mer på insidan av hjulet men allt beror ju också på hur man kör
dem flesta som ställer in en negativ cambervinkel på bakhjulen och inte kör på bana gör det oftast för att de harsänkt bilen relativt mycket och skärmkanten går ned över hjulet