Jag fick för övrigt hjälp av muerte som inte reggat sig här än.. jag har införskaffat lite 1mm plåt till skuffen idag.. jag är dock inte i skick för att göra så mycket
jag har plockat bort mina stygn idag och kan röra mig lite mer än förut.. men jag ska bort i ett par veckor.. italien bland annat.. men sen är jag igång igen så jag siktar mot en sommar i monstret
jag har plockat bort mina stygn idag och kan röra mig lite mer än förut.. men jag ska bort i ett par veckor.. italien bland annat.. men sen är jag igång igen så jag siktar mot en sommar i monstret
Mvh Mats
hehe, jo bilen med kanske.. tänkte mer på 'humorn'
Kekke tröttnade på ö-livet och begav sig hemåt en vända igen. Hann lagom koppla in datorn så kom Griffin över med kvällsmat Tog en liten snabbtur till garaget också!
Ett stort hål i skuffen
Bilen baxas ut från sin plats
Hon behövde luftas lite...
När vi ändå hade bilen ute passade vi på att tvätta av henne
Måste ju medge att jag är rätt så sexig ändå
Och så var hon ren och fin igen!
Youask moddar Griffins laddtrycksmätare
Kvällen avslutades med lite övningar på den nyfallna snön. Vissa mer lyckade, andra inte...
fälgarna är en del av kekkes hem läxa när jag är borta i två veckor.. nästa helg så är jag i milano.. jag ska spana in dom fula modena på italienska bilarna
uppdatering igen! jag vet vettigt folk jobbar på måndagar.. men mitt lass vart uppskjutet.. så jag sticker imorn.. jag hann med lite idag! jag kapade till plåarna till bagaget.. fler ska väl dit men det är ju en början ialla fall.
väggarna till skuffen.
botten också utkapad.. kunde inte punkta upp dom på plats men jag tror tanken synns ändå!
ha ha tanken var ju att lacka dom svarta.. men jag tror nog att jag kör med org istället.. jag gillar locken utifrån med speglarna men jag ser ju skit dåligt i dom. det är inte värt att riskera en smäll för snygga speglar! är du nöjd nu??
fint med besstäningar! det finns ju lite att göra när jag kommer hem.
kul att det händer lite även när jag är borta.. jag ser fram emot att se mina fälgar.. min egen garage lack hade ju liite väl mycket små fel.. finns gränser för hur illa det får va
mr_eastman> hellre gubbe än fjortis
körglädje till schweitz
arbetsmiljö
lite halv seg i kroppen fortfarande.. men jag har lite abstinens.. vill till garaget