3477
Sök

Motivlackerare/Pinstripe i Malmö regionen sökes!

Mr.RoadRage
428 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Tja, nån som vet nån eller nått företag som gör pinstripe alt. motivlackeringar i Malmöområdet?!

Om privat person, nummer? big_smile

Tack, Mangeman.

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
14 oktober 2007
Det kan väl minh och brottaren fixa wink

Smoke Tires Not Drugs.

Mr.RoadRage
428 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
mickecorrado skrev:

Ha ha ha ha ha, eller hur, då gör jag de fan bättre själv! big_smile

custompainter
120 Inlägg
14 oktober 2007
kan ta det både genom firman alternativt privat så kontakta via pm eller www.wickedpaint.se

Mr.RoadRage
428 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
bmwtompa skrev:
kan ta det både genom firman alternativt privat så kontakta via pm eller www.wickedpaint.se

Din hemsida funkade inte, men det är min båge som skall ha lite fixat, funderade först på lackera den mörkgråmetallic med silvriga pinstripes lite här och var, men har gått över lite mer åt att ha flammor och vill i så fall ha konturen av flamman riktigt pinstripad, vad snackar vi för cash i runda slängar, jag gör all förlack och du får grejerorna helt ner slipade, typ våtslipade om du vill, jag vill oxå helst lägga klarlacken själv, så, vi snackar bara själva pinstripningen!

Kanske svårt på rak arm utan att ha sett bågen, men snackar vi typ 1000:- 2000:- eller snackar vi mer?

Mvh.Mange.

custompainter
120 Inlägg
14 oktober 2007
jag gör alltid bara allt jobb själv då vet jag att jag kan stå för slut resultatet och det kompromissar jag aldrig med och inte heller kvaliteen  för hur det än är så e det mitt rykte som stå på spel.....och handlar det i så fall en tank och 2 skärmar så ligger det runt 8000 e det bara tank så e det 3000

Mr.RoadRage
428 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
bmwtompa skrev:
jag gör alltid bara allt jobb själv då vet jag att jag kan stå för slut resultatet och det kompromissar jag aldrig med och inte heller kvaliteen  för hur det än är så e det mitt rykte som stå på spel.....och handlar det i så fall en tank och 2 skärmar så ligger det runt 8000 e det bara tank så e det 3000

Oki, men då är det inte aktuellt, för jag vill ha mina flammor och inte nån annans, så då får jag nog ta den jobbiga vägen och snacka med vår färg leverantör om själva pinstripen och försöka mig på den själv!
Men flammorna har jag maskerat upp en himmla massa vid detta laget,så dem är inget bekymmer!

Men tack annars! Förstår dig att du har rykte att tänka på oxå! smile

Avstängd
76 Inlägg
14 oktober 2007
mickecorrado skrev:

Brottaren fixar allt :-D

Mr.RoadRage
428 Inlägg
14 oktober 2007
Trådstartare
Aydin skrev:
mickecorrado skrev:

Brottaren fixar allt :-D

Tjena mannen, big_smile allt bra?

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
Mr.RoadRage
428 Inlägg
20 oktober 2007
Trådstartare
mickecorrado skrev:
Ingen mer?

Verkar inte så, men men, de löser sig nog ändå ska du se, har hittat nya bilder på ett lackförslag med flammor, tror inte att de ska behövas pinstripes! cool

Sök