2589
Sök

Hur fan ska ni ha det killar?!

1 297 Inlägg
17 oktober 2007
bara hon har något intresse alls så är jag nöjd! min nuvarande har inte det, blir tråkigt när jag måste hitta på något åt oss båda samt att hon inte vill göra det jag vill göra(bilen).

863 Inlägg
17 oktober 2007
Håller med "Noiseprojekt" smile

Min nuvarande är inte intresserad men börjar att bli ju mer hon skruvar med mig, de är väl förstås kul men de jobbiga är att hon kan ingenting, eller kunde ingenting, hon frågar om allt och sånt man tycker är självklart förstår inte hon, de blir väldigt jobbigt ibland och med min rätt korta stubin så blir de inte alltid så bra hmm

Men som sagt, skulle hon klara sig själv så skulle de vara underbart att ha tjejen med sig i garaget på kvällarna smile

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

430 Inlägg
17 oktober 2007
ja en annan får meka bil när hon sover. tongue "gör vad du vill bara du inte blandar in mig i skiten, vill inget höra heller." Hmm, i början var hon med lite men antar att jag pratade för mkt. hon fick mig att köpa Saab, jag förstör hennes drömbil för henne. Visselvissel.

Men nog älskar man varandra lika mkt för det.

Solfilmsmontör på Mellby Solfilm
605 Inlägg
17 oktober 2007
Sagt det förr å säger det igen....ett bra å välmående förhålland bör stötta sig på tre viktiga punkter ; mitt liv, ditt liv å vårat liv! Finns de tre delarna å ni båda respekterar dem så kommer det att funka toppen!

För våran del så e det ganska så enkla delar...jag gillar hästar, shopping, kläder å inredning, han gillar musik, film, dataspel å lite annat smått å gott. Vi tar båda del i varandras intressen men inte så att det blir våra gemensamma intressen. Vårat gemensamma intresse e ju bilar, men vi gillar olika stilar å använder oss båda av den andra som "bollplank".

I det stora hela så gäller det då nog mest att respektera varandra, stötta varandra, bromsa varandra när det behövs men framför allt lita på varandra!
Samt känna av när det e läga att ge lr ta en stund för sig själv!

Å ja, jag e tjejen som inte e rädd för att huga i å få skit under lösnaglarna, gillar mina säckiga "fixar" kläder å klänningar till party. Jag trivs i keps å älskar mitt löshår...diggar gympadojor å avgudar höga klackar... Så min slutsats e att det går utmärkt att gilla bilar/mek å vara tjejtjej! Iaf för mig!

Lycka till med boyzen nu då iaf! Han var la bara inte den rätta så bara vänta å se en dag så dyker han upp på det mest underliga stället du kan tänka dig! smile

mellbysolfilm.se - monterar solfilm till din bil!

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
17 oktober 2007
hehe har bara fått ett nöjt leende nu mera så jag säger inget tongue

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

874 Inlägg
17 oktober 2007
det är inte lätt, tyvärr.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
17 oktober 2007
John87 skrev:
Å andra sidan så är hon jättetjejig ibland och ska ut och shoppa o.s.v.

Är "att shoppa" synonymt med "tjejig"?

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

211 Inlägg
17 oktober 2007
jonesono skrev:
John87 skrev:

Haha funderade över det med roll

1 174 Inlägg
17 oktober 2007
Frida_ skrev:
Såg nån tråd om hur man skulle "förstå sig på tjejer".. Men ni killar är inte så lätta ni själva heller. Mina killkompisar, som för övrigt alla är bil-intresserade, säger alltid "fan man skulle hittat en brud som med var intresserad. Som ville följa med på träffar och hänga med till garaget." Ja, kanske inte är det enklaste att hitta en tjej som ställer upp på sådant, för tjejer med bil-intresse växer ju som sagt inte på träd heller.

Till mitt problem då, varför blir ni aldrig nöjda då?! Jag hittade en grabb, båda var intresserade och han tyckte till en början det var kul att jag var med i garaget osv. När han hämtade mej en  fredags-kväll när vi skulle till garaget och skruva lite frågade han om jag inte kunde "vara lite tjejig ibland".. Eh, jaha?! Han ville att jag skulle skippa arbetsbyxorna och kanske vilja gå på bio istället för att tillbringa en helg i garaget. Eller att jag kunde hitta på något med mina tjej-kompisar, elle rvad som helst. (Eh, hallå, jag har typ inga tjej-kompisar?!) Jag går gärna på bio, men får jag välja så föredrar jag ju garaget... Men varför liksom?! Jag är inte sån, jag är långt ifrån "tjejig" om man säger så. Jag är inte rädd för att smutsa ner mig och ta i lite, tar väll inte på mig typ fin-kläder när jag ska vara i garaget, vet ju ändå att jag kommer smutsa ner mig ju smile Han kanske tyckte det var jobbigt att jag nästan visste mer vad jag sysslade med än vad han gjorde när vi skruvade...Eller så ville han väll kunna sitta där i garaget med sina polare, ta en öl och snacka brudar, som de gjorde förr(som han sa...)
Känndes bara så surt sad
Så därför undrar jag, hur ska ni ha det egentligen?! Vill ni eller vill ni inte ha en tjej som mer än gärna följer med till garaget?! hmm

haha fan ja skulle nog kunna tänka mig en tjej som var intreserad å var i garaget men hon ska ju också kunna vara som du utrycker sig "tjejig" typ kanske gå på bio någon gång lr något...

men fan om hon är i garaget hela tiden med än så är det ju bättre än att hon ränner på fester å är otrogen big_smile wink

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
17 oktober 2007
Akka skrev:
men hon ska ju också kunna vara som du utrycker sig "tjejig" typ kanske gå på bio någon gång lr något...

Ställer åter igen denna fråga:
Är "att gå på bio" synonymt med "tjejig"?

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Team Kränghäng
657 Inlägg
17 oktober 2007
Eliza skrev:
hehe har bara fått ett nöjt leende nu mera så jag säger inget tongue

Ja du Eliza.. Du lär ju inte ha några provblem att få vara i garaget.. sällskap lär de ju också bli..!

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

524 Inlägg
17 oktober 2007
Seriöst, vem fan vill ha en tjej som hänger med ut i garaget? Inte ja iallafall tongue

BMW-328I
17 oktober 2007
GrebyAxel skrev:
Seriöst, vem fan vill ha en tjej som hänger med ut i garaget? Inte ja iallafall tongue

håller med där tror jag cool

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
17 oktober 2007
GrebyAxel skrev:

nähä varför inte detta ??

Två ord räcker, SAAB knäcker

Team Kränghäng
657 Inlägg
17 oktober 2007
Jag vill/har en smile hur nice som helst..

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

524 Inlägg
17 oktober 2007
Saab_girl skrev:
GrebyAxel skrev:

nähä varför inte detta ??

Svårt att beskriva, men jag skulle känna mej så dum om jag låg och mekade med en tjej. Vet inte om jag är lite konservativ kanske. Nånstans undermedvetet så tycker jag nog inte att det är en "tjejsak". Klart att tjejer också ska meka om de känner för de, missförstå mej inte.
Eller om det är det att man är så fokuserad på att laga det som nu ska fixas i garaget så att man tappar focus på de man gör om fler personer är där, blir lätt irriterad och då finns en risk att man börjar bete sej svinigt... den risken vill man inte ta tongue
Eller om man skulle börja tänka på va fan hon är i garaget för? Är hon där för att hon gillar det, vilket jag hade varit skeptisk mot eller är hon där för att hon bara vill vara med en och igentligen inte vill vara i garaget, då kan man få dåligt samvete över att man spenderar tiden i garaget.
Sen tycker inte jag att det är kul att meka med en tjej, skulle mycket hällre gå å shoppa på stan med en tjej eller va fan som men inte spendra tid med en tjej i  ett jävla garage.

68 Inlägg
17 oktober 2007
De här kändes bekant

I don´t care what people say, I just do it anyway

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
17 oktober 2007
mercedes_driver skrev:
Förstår vad du menar men han kan ju inte kontrollera dig hela tiden du måste ju kunna vara lite fri också och inte bara han...  Är han egoistisk, svartsjuk på något vis eller är det bara så som det låter. Prata med han om det såvitt du inte vill göra slut med han.
Men fortfarande grabbar: Varför säger de flesta killar till  tjejer som gillar att vara och pilla i garaget att de är en killes dröm och så händer sådant här eller så är man helt och hållet singel fast 100x100 killar påstår att man är en dröm tjej. varför och återigen varför?? hmm

För man är rädd att förlora personen i fråga som vän. Om han/hon vill det så kan det gå ut över kompisrelationen som fanns innan. Man ser inte likadant på varandra nå mer. Min uppfattning.
//Marcus.

Edit:
Fel_xi skrev:
jonesono skrev:
John87 skrev:

Kvinnor shoppar, Män handlar wink
Hehe
Senast redigerat av Mäki (17 oktober 2007)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

1 997 Inlägg
17 oktober 2007
Mäki skrev:
mercedes_driver skrev:
Förstår vad du menar men han kan ju inte kontrollera dig hela tiden du måste ju kunna vara lite fri också och inte bara han...  Är han egoistisk, svartsjuk på något vis eller är det bara så som det låter. Prata med han om det såvitt du inte vill göra slut med han.
Men fortfarande grabbar: Varför säger de flesta killar till  tjejer som gillar att vara och pilla i garaget att de är en killes dröm och så händer sådant här eller så är man helt och hållet singel fast 100x100 killar påstår att man är en dröm tjej. varför och återigen varför?? hmm

För man är rädd att förlora personen i fråga som vän. Om han/hon vill det så kan det gå ut över kompisrelationen som fanns innan. Man ser inte likadant på varandra nå mer. Min uppfattning.
//Marcus.

Edit:
Fel_xi skrev:
jonesono skrev:

Kvinnor shoppar, Män handlar wink
Hehe

Haha, precis big_smile

Sök