Sagt det förr å säger det igen....ett bra å välmående förhålland bör stötta sig på tre viktiga punkter ; mitt liv, ditt liv å vårat liv! Finns de tre delarna å ni båda respekterar dem så kommer det att funka toppen!
För våran del så e det ganska så enkla delar...jag gillar hästar, shopping, kläder å inredning, han gillar musik, film, dataspel å lite annat smått å gott. Vi tar båda del i varandras intressen men inte så att det blir våra gemensamma intressen. Vårat gemensamma intresse e ju bilar, men vi gillar olika stilar å använder oss båda av den andra som "bollplank".
I det stora hela så gäller det då nog mest att respektera varandra, stötta varandra, bromsa varandra när det behövs men framför allt lita på varandra!
Samt känna av när det e läga att ge lr ta en stund för sig själv!
Å ja, jag e tjejen som inte e rädd för att huga i å få skit under lösnaglarna, gillar mina säckiga "fixar" kläder å klänningar till party. Jag trivs i keps å älskar mitt löshår...diggar gympadojor å avgudar höga klackar... Så min slutsats e att det går utmärkt att gilla bilar/mek å vara tjejtjej! Iaf för mig!
Lycka till med boyzen nu då iaf! Han var la bara inte den rätta så bara vänta å se en dag så dyker han upp på det mest underliga stället du kan tänka dig!