Jag funderar på att lackera bromsoken, och undrar lite smått om kostnaden av att lämna in oken ist för att lacka själv, tror det skulle bli mycket bättre. Det jag hade tänkt mig vore om man gjorde förarbetet själv, alltså tvätta och slipa själv. är det värt det eller bör jag göra det själv och kan man få det "bra" då?
JA! jag har letat men inte hittat någon tråd om kostnad hos lackerare, för dom som kommer tjata.
mvh. PING^
det är inte farten som dödar, det är smällen.
it´s not the fart that kills it´s the smell.
äsch kan du väll göra själv:P Bara till att maskera det du inte ska måla, Sen på med bromsoks färg. Blir garanterat bra. Desutom syns det inte så mycket bakom fälgarna så är ju inte så farligt om det inte skulle vara 100%. Men om du skulle lämna in det så tror jag inte det går på så mycket. Ett par hundra lappar kanske, Beror på viken firma du lämnar in dom på. Enklast är ju om du ringer och hör med nån lackfirma i när heten av där du bor.
det fixar du lätt själv , det svåra är att välja vilken färg man vill ha men på din bil blir klarröda kannon. kolla på mina röda till min svarta sw eller mina silvriga till min golf cabbe mvh mag
Vet inte om jag gjorde rätt men jag skrubbade med stålborste och sen på med hammarlack med pensel? Funkade bra för mig i alla fall. Bilder kommer
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.