2774
Sök

Hur ofta festar ni?

Åkeri ägare
226 Inlägg
21 oktober 2007
Trådstartare
#1
själv blir det inte så ofta men när det blir blir det riktigt hehe, Festa då menar jag inte några öl med polarna utan en hel kväll och natt, själv någon gång i månaden

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

1 255 Inlägg
21 oktober 2007
#2
Festar typ aldrig dom ända gångerna är typ nyår och midsommar annars är jag näst intill nykterist men om man jämnför med polarna så har man en hel del mer pengar över i slutet av månaden med de dom super upp lägger ja på bilen istället tongue

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

Åkeri ägare
226 Inlägg
21 oktober 2007
Trådstartare
#3
Sant lite så här med, Fan inte svårt att blåsa en massa slantar när fyllan slår till hehe

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

Vw trimmare
2 995 Inlägg
21 oktober 2007
#4
Anubis skrev:
Festar typ aldrig dom ända gångerna är typ nyår och midsommar annars är jag näst intill nykterist men om man jämnför med polarna så har man en hel del mer pengar över i slutet av månaden med de dom super upp lägger ja på bilen istället tongue
Samma här roll

Bättre att slösa pengarna på bilen än på bärnnvin men båda är igentligen "Pengarna i sjön"
Dock känns det vettigare med pengarna på bilen...


1 255 Inlägg
21 oktober 2007
#5
MeloveGolf skrev:
Anubis skrev:
Festar typ aldrig dom ända gångerna är typ nyår och midsommar annars är jag näst intill nykterist men om man jämnför med polarna så har man en hel del mer pengar över i slutet av månaden med de dom super upp lägger ja på bilen istället tongue
Samma här roll

Bättre att slösa pengarna på bilen än på bärnnvin men båda är igentligen "Pengarna i sjön"
Dock känns det vettigare med pengarna på bilen...
Fan va gött jag är inte ensam om detta big_smile

Turbolagg, för den som väntar på något gott väntar aldrig för länge =D

7 100 Inlägg
21 oktober 2007
#6
Anubis skrev:
Festar typ aldrig dom ända gångerna är typ nyår och midsommar annars är jag näst intill nykterist men om man jämnför med polarna så har man en hel del mer pengar över i slutet av månaden med de dom super upp lägger ja på bilen istället tongue
wohho,då är ja inte ensam om de tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Sir Real
390 Inlägg
21 oktober 2007
#7
Anubis skrev:
MeloveGolf skrev:
Anubis skrev:
Festar typ aldrig dom ända gångerna är typ nyår och midsommar annars är jag näst intill nykterist men om man jämnför med polarna så har man en hel del mer pengar över i slutet av månaden med de dom super upp lägger ja på bilen istället tongue
Samma här roll

Bättre att slösa pengarna på bilen än på bärnnvin men båda är igentligen "Pengarna i sjön"
Dock känns det vettigare med pengarna på bilen...
Fan va gött jag är inte ensam om detta big_smile
haha jag säger det samma gött att man inte är ensam om det är också typ nykterist om man jämför med polarna. Känns dock ibland som man är ensam om det sad

Åkeri ägare
226 Inlägg
21 oktober 2007
Trådstartare
#8
Anubis skrev:
MeloveGolf skrev:
Anubis skrev:
Festar typ aldrig dom ända gångerna är typ nyår och midsommar annars är jag näst intill nykterist men om man jämnför med polarna så har man en hel del mer pengar över i slutet av månaden med de dom super upp lägger ja på bilen istället tongue
Samma här roll

Bättre att slösa pengarna på bilen än på bärnnvin men båda är igentligen "Pengarna i sjön"
Dock känns det vettigare med pengarna på bilen...
Fan va gött jag är inte ensam om detta big_smile
Tror att många på forumet prioriter sin hobby visst knappas något man blir rikare på men va fan man slipper ju bak fyllan

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

Sir Real
390 Inlägg
21 oktober 2007
#9
cool blue skrev:
Anubis skrev:
MeloveGolf skrev:

Samma här roll

Bättre att slösa pengarna på bilen än på bärnnvin men båda är igentligen "Pengarna i sjön"
Dock känns det vettigare med pengarna på bilen...
Fan va gött jag är inte ensam om detta big_smile
Tror att många på forumet prioriter sin hobby visst knappas något man blir rikare på men va fan man slipper ju bak fyllan
Japp mkt roligare att lägga pengarna på bilen och sen kan man ju lägga ner att träna om man ska supa verje helg!

174 Inlägg
21 oktober 2007
#10
festa?
har hört de ordet men kan inte definera det..hmm


439 Inlägg
21 oktober 2007
#11
en öl var tredje månad,kanske

old,low and slow....

Professor
126 Inlägg
21 oktober 2007
#12
en eller ett par gånger om året nu för tiden ..

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
21 oktober 2007
#13
ja det beror på... är jag bil lös så blire ofta varje helg, ibland fredag och lördag, men har man bil så glider man oftast runt på stan på helgerna istället för att supa smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

hbg_claes
21 oktober 2007
#14
festa, de har man inte tid till när man ska jobba eller ha hand om en son. Bättre med inkomster än utgifter och en dag efteråt där man är allt annat än människa.

Gorgilus addictus
4 755 Inlägg
21 oktober 2007
#15
Rätt ofta(dvs lite för ofta tongue )

Allt för den där jävla hatten!

155 Inlägg
21 oktober 2007
#16
varje helg, nån gång oftare o nån gång lite uppehåll:P

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

279 Inlägg
21 oktober 2007
#17
håller med inte för att jag tränar men. varför slösa alla pengar på massa sprit som man endåblir dålig av om man dricker för mycket av. när man kan fixa med bilen istället. så är det väldigt skönt att slippa bakfyllan:P

PushedRay skrev:
cool blue skrev:
Anubis skrev:

Fan va gött jag är inte ensam om detta big_smile
Tror att många på forumet prioriter sin hobby visst knappas något man blir rikare på men va fan man slipper ju bak fyllan
Japp mkt roligare att lägga pengarna på bilen och sen kan man ju lägga ner att träna om man ska supa verje helg!

bränt gummi luktar kärlek

Åkeri ägare
226 Inlägg
21 oktober 2007
Trådstartare
#18
hbg_claes skrev:
festa, de har man inte tid till när man ska jobba eller ha hand om en son. Bättre med inkomster än utgifter och en dag efteråt där man är allt annat än människa.
Håller men fan det är ju inte bara plånboken som får lida man är ju helt slut flera dagr efter en redig runda

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

427 Inlägg
21 oktober 2007
#19
Anubis skrev:
Festar typ aldrig dom ända gångerna är typ nyår och midsommar annars är jag näst intill nykterist men om man jämnför med polarna så har man en hel del mer pengar över i slutet av månaden med de dom super upp lägger ja på bilen istället tongue
Detta håller jag med om big_smile

264 Inlägg
21 oktober 2007
#20
jag festar så ofta jag kan. helst varje helg. mestadels för att jag tycker det är jävligt skoj och sen för att träffa tjejer o snacka me folk. sen kan man ju dricka hffsat vettigt och billigt. förfestar man på lite smuggelöl o sen dricker bärs i baren. kan man bli lagom go för under 500 spänn inklusive inträde och övriga kostnader.

sen e de ju inte alltid man orkar tongue

When Chuck Norris falls into the water, he dosen´t get wet. The water gets Chuck Norris.


Sök