3131
Sök

Tips på laserstörare

1 418 Inlägg
22 oktober 2007
Trådstartare
Tja!
Ska beställa en laserstörare och vill ha tips på lite olika, vet om blinder men borde ju finnas fler för lite rimligare priser!
Moralkärringar kan starta sin egna tråd om hur olagligt det är eller konsekvenser av att använda det.

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

Servicerådgivare
715 Inlägg
22 oktober 2007
Lindberg88 skrev:
Tja!
Ska beställa en laserstörare och vill ha tips på lite olika, vet om blinder men borde ju finnas fler för lite rimligare priser!
Moralkärringar kan starta sin egna tråd om hur olagligt det är eller konsekvenser av att använda det.

hallå e du säker på att du vill ha laserstörare ? och inte laservarnare?  känns som snuten kan bli rätt lacka om dom stoppar dig med laserstörare..

jag har precis köpt en laservarnare cobra 9330 tycker den funkar bra!

mvh chrille_

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

1 418 Inlägg
22 oktober 2007
Trådstartare
Japp laserstörare, gärna en kombinerad störare och varnare

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)

Servicerådgivare
715 Inlägg
22 oktober 2007
Lindberg88 skrev:
Japp laserstörare, gärna en kombinerad störare och varnare

om du hittar nån du vill ha så kolla på ebay vad dom kostar där!

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_

17 Inlägg
22 oktober 2007
i got to get me one of those...öh , för min cyckel förstås big_smile

im am a riddle without a clue

1 418 Inlägg
22 oktober 2007
Trådstartare
jo hade faktiskt tänkt att köpa via ebay, vill veta modellnamn å sånt först så jag inte beställer en som bara varnar.

539 Inlägg
22 oktober 2007
klistra en cd skiva på vindrutan, så att reflexsidan tittar ut... man får - 1-2km lägre hästighet  som visas på radar smile

1 418 Inlägg
22 oktober 2007
Trådstartare
Garic skrev:
klistra en cd skiva på vindrutan, så att reflexsidan tittar ut... man får - 1-2km lägre hästighet  som visas på radar smile

oseriösa inlägg kan du bespara mig på tack!

Sök