2786
Sök

Flytta batteri??

506 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
hejsan nu e d så att jag undrar om någon vet om man får flytta bak batteriet från motorrummet t bagaget. ja har tänkt att få en låda i aluminium durk tillverkad av en plåptslagare sedan ha ett Optima yellow där i. Det kommer att bli ett lock med en bit plexiglas så man kan c att d e ett optima,,Och givet viss kommer det att fästas in ordentligt men får man flytta bak d?? någon som vet?? tack på förhand Banny

Born to be wild and crazy

Professor
126 Inlägg
23 oktober 2007
jag har flyttat bak batteriet i bilar innan och det har de inte sagt något om. Bara se till så att det sitter fast och så

506 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
okej d låter bra jobbit om man skulle åka dit i en besiktning för en sån sak.. bara för man inte kolla upp d innan

cruiser :)
79 Inlägg
23 oktober 2007
du får flytta bak batteriet och göra om så mycket du vill bara det sitter fast smile OM, bilen inte är nyare än -97, kommer inte på vad det heter, EA eller EG märkt eller nått sånt. men sånna är bestämmelserna iaf smile

cash is king

427 Inlägg
23 oktober 2007
Japp som sagt bara det sitter fast smile

506 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
kanon då vet ja detta!

324 Inlägg
23 oktober 2007
Jag har flyttat batteriet, och dom har inte ens fråga i satt var det sitter.. Besiktat ca. 5-6 gånger. Inga problem. Visst det är en -87:a. Vet inte hur bestämmelserna är på nyare biler.

Fiesta XR2 1.6 -87
Focus HGV -99

506 Inlägg
25 oktober 2007
Trådstartare
Oki kanon!

Sök