1986
Sök

Ta ner "dörr" panelen?

1 174 Inlägg
27 oktober 2007
Trådstartare
Tja!

har köpt en bas å slutsteg men dock har jag ingen lågnivå på sterion så köpte en omvandlare så nu ska jag koppla in dom kablarna någonstans.

Och då tänkte jag att det blir nog enklast att ta mina högtalare i bak. men fasen får inte bort panelen där, sitter som berget får inte ens bort gallret till högtalarna!

Så min fråga lyder hur ska jag få loss skiten? finns det något annat sätt jag kan koppla in detta som är enklare?

430 Inlägg
27 oktober 2007
...vad har du för bil?

20 Inlägg
27 oktober 2007
kolla runt "skarven" till dörrsidan efter skruv och clips. även vid dörrhandtaget brukar det sitta med skruv. när man skruvat bort dessa så kan det hända att hela panelen sitter med clips i karossen men bänd lite försiktigt och se efter sen är det bara att rycka lite försiktigt. detta är väl lite allmänt kan ju vara lite olika märkesspecifikt.

1 174 Inlägg
27 oktober 2007
Trådstartare
megaman_k skrev:
...vad har du för bil?

Opel astra gtc

HiLandR skrev:
kolla runt "skarven" till dörrsidan efter skruv och clips. även vid dörrhandtaget brukar det sitta med skruv. när man skruvat bort dessa så kan det hända att hela panelen sitter med clips i karossen men bänd lite försiktigt och se efter sen är det bara att rycka lite försiktigt. detta är väl lite allmänt kan ju vara lite olika märkesspecifikt.

mm ´har lossat på 2 skruvar hittar inga mer iaf, men försöker bända å rycka (tar i allt jag har) rubbar inte sig en mm! :S dock så är det svårt för det är ingen dörr dom sitter på utan liksom en vägg bara!

men har en liten ide, om man kanske kan försöka hitta kablarna under listorna å sedan kapa dom i mitten å sedan skarva i hopp allt? kan det funka?

1 174 Inlägg
27 oktober 2007
Trådstartare
nu börjar jag bli irriterad! Får fan inte bort skiten! å när jag skulle ta kablarna i stället så finns det en miljard kablar där! hur fan vet ja vilken som är rätt?

Sök