PS #2. Pricken i forumet som visar trådar man skrivit i är tyvärr borta nu. Den äter mer prestanda än vad den tillför i mervärde tyvärr. Får se om jag hittar en ersättande lösning på det så småningom.
Det där är nåt jag kommer sakna en hel del iaf. Har man skrivit i en del trådar kan det ju vara svårt att komma ihåg att gå tillbaks till dom. Då var den där pricken väldigt praktisk. Så jag hoppas du hittar lösningen ganska snart.
Men tack för dom andra uppdateringarna iaf! Mycket trevliga saker!
Förstår inte er som orkar tjöta om Lunarstorm, vad har det med Garaget.org att göra? Det här är väl ett community för bilintresserade, såklart man ska ha en vännerfunktion?
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
PS #2. Pricken i forumet som visar trådar man skrivit i är tyvärr borta nu. Den äter mer prestanda än vad den tillför i mervärde tyvärr. Får se om jag hittar en ersättande lösning på det så småningom.
Det där är nåt jag kommer sakna en hel del iaf. Har man skrivit i en del trådar kan det ju vara svårt att komma ihåg att gå tillbaks till dom. Då var den där pricken väldigt praktisk. Så jag hoppas du hittar lösningen ganska snart.
Men tack för dom andra uppdateringarna iaf! Mycket trevliga saker!
NIzmO skrev:
Märker inte av "förbättringarna" personligen då allt vart mer lr mindre perfekt innan men saknar pricken som markerar vart jag skrivit, när man hänger i en hel drös med forum är det svårt att hålla reda på alla trådar så blev en liten försämring enligt mig tyvär.
För att hålla koll på trådarna ni har skrivit i så kan ni klicka på "Foruminlägg" till vänster på "Min Sida" där kan ni se alla trådar ni har skrivit i. Fungerar bättre än den lilla pricken tycker jag
Senast redigerat av FluGan (28 oktober 2007)
www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum
Besök oss gärna, det kostar inget.