2183
Sök

Tips / hjälp / erfarenheter med: Multifunktions 2-vägs LCD Billarm

86 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
#1
Någon som har erfarenheter med det här larmet ?

Fick känna, klämma och trycka på den här modellen och kontrollen var mycket bekvämare att hålla i än jag trodde måste jag säga. Inte alls stor och ligger bra i fickan. Sen var det ju många "olika" funktioner på den som faktisk kan vara lite användbara så det blir nog den modellen.

Ska bara se om jag lyckas hitta nått lite billigare på ebay eller nånting från kina. tongue


452 Inlägg
29 oktober 2007
#2
att köpa kina larm är som ett lotteri skall du veta....varför jaga pris, är det inte mycket bättre att jaga kvalitet istället?

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet

17 Inlägg
29 oktober 2007
#3
Jag har köpt just det där larmet ifrån viking larm. larmet verkar vettigt.. men jag har inte hunnit fått in det i bilen, det ska kopplas in i morgon så vi får se då. smile men jag har två polare som har liknande larm och dem fungerar bra.

86 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
#4
Team_Bilradiohuset skrev:
att köpa kina larm är som ett lotteri skall du veta....varför jaga pris, är det inte mycket bättre att jaga kvalitet istället?
Det är ju samma larm bara billigare. Var ett par st på ett annat forum som handlat därifrån och fått hem det. Det jag kan tänka mig är ett lotteri är om man får grejerna man beställt eller inte.



Sök