2721
Sök

**** Kan du bygga billjud och bor i Dalarna? Kolla hit! (hjälp med installation) ****

101 Inlägg
29 oktober 2007
Trådstartare
..
Senast redigerat av kalleankan (18 februari 2015)

Fotograf
1 319 Inlägg
29 oktober 2007
ja det hadde man väll kunna gjort alltid skoj att hjälpa andra..  msn funkar inte åt mig just nu men lägger till dig för å veta mer spec hur du vill ha det

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

2 123 Inlägg
29 oktober 2007
fredda_king skrev:
ja det hadde man väll kunna gjort alltid skoj att hjälpa andra..  msn funkar inte åt mig just nu men lägger till dig för å veta mer spec hur du vill ha det

Jag hade gärna gjort det om jag bodde i närheten. Alltid kul att hjälpa andra som sagt.
Dessutom är det nästintill alltid kul att koppla billjud när man vet hur allt ska göras och allt går bra. Men det bästa tycker jag är efteråt då man får provlyssna sakerna och ställa in efter bästa förmåga. Det ser jag som betalning : )

Fotograf
1 319 Inlägg
29 oktober 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
fredda_king skrev:

Jag hade gärna gjort det om jag bodde i närheten. Alltid kul att hjälpa andra som sagt.
Dessutom är det nästintill alltid kul att koppla billjud när man vet hur allt ska göras och allt går bra. Men det bästa tycker jag är efteråt då man får provlyssna sakerna och ställa in efter bästa förmåga. Det ser jag som betalning : )

ja det är sant det.. skoj att få höra resultatet av det som man har gjort. cool

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

Sök