2467
Sök

R.i.p Free30/bilstylarn

Avstängd
298 Inlägg
5 november 2007
sadness: HAR DU LÄNK TILL DERAS HEMSIDAN VA?
fattar du svenska va eller ska jag översätta på arabiska smile?

grabbar och tjejer bry er inte om det är
det är sånna där typer som skriver vad som helst på internet utan att bry sig.
just nu sitter dom garanterat och gapflabbar över alla som svarar i den här tråden smile

169 Inlägg
5 november 2007
Sjukt dumma jävel....och jag har oxå hört att man inte kan köpa en enzo bara så där dels för att som du säger båge man måste ha ägt ett gäng ferrari innan och sen är det bra med vänte tid på en sån med dem handgörs ju så det tar några månader att bygga dem sen kostar dem snor mycket med så ne tror inte ett dugg på detta suck han kanske ska söka hjälp för sin mytomani

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?

dARKiE
5 031 Inlägg
5 november 2007
Tragiskt både om det är sant eller inte på olika sätt...

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
5 november 2007
Legolol skrev:
Sjukt dumma jävel....och jag har oxå hört att man inte kan köpa en enzo bara så där dels för att som du säger båge man måste ha ägt ett gäng ferrari innan och sen är det bra med vänte tid på en sån med dem handgörs ju så det tar några månader att bygga dem sen kostar dem snor mycket med så ne tror inte ett dugg på detta suck han kanske ska söka hjälp för sin mytomani

Media skriver ju direkt när det någon svensk som köper en Enzo. Ännu värre är det när någon kraschar en ferrari eller ta vilken supersport bil som helst så hade media skrivit om det oavsett tid på dygnet. Så vad kan vi dra för slutsats?

min slutsats är att Sadness är samma person som kretiopleti det vill säga.. en bluffmakare som skiter i allt och alla och antagligen vill att folk ska bråka med honom. Alla tre personer har exakt samma dåliga gramatiska svenska, är allmänt uppkäftiga och skryter om sina bilar dem inte kan bevisa att dem har!

Nu har jag iaf fått skriva min uppfattning om det hela!

MVH
Malm3n

Team Insane Racing

671 Inlägg
5 november 2007
Andreas 940 skrev:
B.I.H. Free30/bilstylarn.

Second is the first loser

67 Inlägg
5 november 2007
Jobbigt att köpa en Enzo i italien. det blir la en Dyr Service på den efter den resan smile

Jag tror att det är en och samma person dom här tre.

654 Inlägg
5 november 2007
Åker man verkligen som svensk och köper en Enzo vid den här tiden på året?

Döden skämtar man inte om.

Stolt tvåbarnsfar
548 Inlägg
5 november 2007
Skulle det mot alla odds vara så att de har omkommit så vore det ju hemskt men är det inte så..... Då skulle väl Sklass ha legat i skuffen på bilen också för den hade ju ngt samröre med dessa också eller var det brodern med samma stavfel tro? Men men R.i.p om det inte stämmer så är det.... finner inga ord som kan förklara hur illa jag tycker om det isf
Senast redigerat av MikeAero (5 november 2007)

-Mike-

kevlar_soul
5 november 2007
*snyft*

23 Inlägg
5 november 2007
En person som Free30/Sadness/Sklass som nu utger sig för att vara snuskigt rika och har råd med alla möjliga lyxbilar, borde väl endå ha råd med en kamera så att dom kan fota dessa bilar och lägga ut på garaget. Mycket skryt men inga bevis? Eller så kanske dom kan anlita en fotograf och låta dom ladda upp bilderna.. Fyfan för den här personen som håller på! Att du orkar. Jag hoppas att nån av moderatorerna blir lika upprörda som folk som svarat i tråden och letar reda på vart du bor! En fet jävla smäll ska du ha! Man skämtar inte om döden!

178 Inlägg
5 november 2007
Free30, är det han som har den oranga "strippen" bmw:n, 3-serien?

Courage is when you're scared to death but saddle up anyway!!!

Hmm.
5 november 2007
...Pinsamt...

riding skrev:
En person som Free30/Sadness/Sklass som nu utger sig för att vara snuskigt rika och har råd med alla möjliga lyxbilar, borde väl endå ha råd med en kamera så att dom kan fota dessa bilar och lägga ut på garaget. Mycket skryt men inga bevis? Eller så kanske dom kan anlita en fotograf och låta dom ladda upp bilderna.. Fyfan för den här personen som håller på! Att du orkar. Jag hoppas att nån av moderatorerna blir lika upprörda som folk som svarat i tråden och letar reda på vart du bor! En fet jävla smäll ska du ha! Man skämtar inte om döden!

Danderyd är ett ställe att börja leta på..
Senast redigerat av Hmm. (5 november 2007)

23 Inlägg
5 november 2007
Hmm. skrev:
...Pinsamt...

riding skrev:

Danderyd är ett ställe att börja leta på..

Det har du rätt i! Bara åka dit och leta efter en rik skrytsam person... tongue
Have a feeling its gonna take quit some time tho..

Bärs!
3 456 Inlägg
5 november 2007
riding skrev:
Have a feeling its gonna take quit some time tho..

hehe, tror du? lol

Garaget.org peakade 2008.

4 571 Inlägg
5 november 2007
sadness skrev:
jag är bekant till Free30s bror som är oxå avstängd,  för nån nolla trodde han va en annan
tydligen.
R.I.P Kristian & Kristoffer

Om nu det är 2 personer varför står det Free30/bilstylarn?
Det är ju ännu en anledning att ana ugglor...
Man skriver väl ändå inte ett slash och det är 2 olika personer spec om någon omkommit?

GirlsGoFast
172 Inlägg
5 november 2007
Är detta "hittepå" så vill jag å det starkaste rekommendera sluten psykvård till Sadness! Vissa saker ljuger man inte om!!! :@

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

Sleeper
3 084 Inlägg
5 november 2007
Visste ju att bilstylarn och Co var i***t (isrot? )från början men när jag började klaga så hoppade folket på mig istället. Tack o lov att han free30 blev blockad men nu är han här igen..  Orka

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

7 Inlägg
5 november 2007
Trådstartare
Moderator

Radera Hela Denna Tråd Så Jävla Fort Du Kan . Nu Räcker Det Med Idioter

www.drcljusdal.se
679 Inlägg
5 november 2007
Om alla slutar att mata trollen så försvinner dom av sig själva

hellre parkinsson's och spilla ut halva groggen, än alzheimers och glömma vart man ställde den!

Sök