Ingen i närheten av mantorp som har tillgång till lyft? som man kan låna över någon kväll? Vill fan inte lämna in skiten pga att ja inte har tillgång till lyft så i värsta fall får ja väl palla upp bilen o göra de underifrån
Ingen i närheten av mantorp som har tillgång till lyft? som man kan låna över någon kväll? Vill fan inte lämna in skiten pga att ja inte har tillgång till lyft så i värsta fall får ja väl palla upp bilen o göra de underifrån
Smörjgropp funkar ju med och det har nog fan flera tillgång till
Smörjgropp funkar ju med och det har nog fan flera tillgång till
Jo klart det funkar de med måste sätta fart med den snart, är ju bara Oljelekage, oljekyl och svetsa sen är den fan klar!
Var ute förut och bytte lite slangar i motorutrymmet och pillade lite, tog bort dom gula och ersatte med blå. Blev mycket snyggare!
Startade även upp den och kollade så allt gick bra i motorn och mullrar så fint men börjar läcka när motorn blir varm så måste göra ett ryck o fixa lekaget!
Börjar suga i o få ut den nu!
Liten bild på motorutrymmet, den röda kabeln som går över motorn är till oljetrycket inte orkat dra iordning den än!
Fläkten och kylaren ska bytas ut emot tjockare kylare och elfläktar
Såg den ute på blocket, fan är nästan lite sugen då du säljer den så billigt. Suktar just nu efter en driftingbil..men får nog vänta. Har du fått många samtal om den? Den är riktigt schysst, bara nya fälgar så är den helt i min smak!
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
Såg den ute på blocket, fan är nästan lite sugen då du säljer den så billigt. Suktar just nu efter en driftingbil..men får nog vänta. Har du fått många samtal om den? Den är riktigt schysst, bara nya fälgar så är den helt i min smak!
jo då det är många som ringer m.m men mycke prat o liten verkstad alla säger att dom har typ pengar fast dom inte har de igentligen, men så är de alltid när man lägger ut något!
Jo men har sagt så att är de ingen som köper den under denna dag kommer jag behålla den!