Om du inte vet lr fått tips om det så lägg på lite olja på den nya packningen när du ska sätta på den. Då slipper du göra som vissa andra (tittar på paraplyet och låtsas som det är solsken) och bocka i sönder den nya hehe. Gillar stuket på din skarpt
Jo då kommer allt olja in den rikligt för o vara på säkra sidan är så jävla trött på allt strul med denna motorn nu så nu jävlar ska de funka
Tackar roligt när folk tycker om bygget o tror den kommer bli riktigt läcker med nya lacken på sen med
Varför inte bytt alla packningar då du endå hade motorn nere?
var ju precis det jag gjorde men va väl någon sommarjobbare som jobbade så fick fel packning finns tydligen 2 olika där och det går inte se skillnad på dom, så nu har dom tagit hem förhoppningsvis rätt packning!
var ju precis det jag gjorde men va väl någon sommarjobbare som jobbade så fick fel packning finns tydligen 2 olika där och det går inte se skillnad på dom, så nu har dom tagit hem förhoppningsvis rätt packning!
Okej, ja de är ju jäkligt tråkigt isf..
Jo blev ju ett riktigt bakslag när man såg att det läckte där, va så noga när jag satte dit allt!
men nu har man ju rivit lådan på denna 1 gång med så nu finns de inte mycket kvar som jag inte har plockat bort
Nu har man beställt hem växellådsolja till bilen med så det blir ny fräsh olja där med, kommer ju även byta oljan i bakaxeln snart då den ska svetsas snarast
Gött att det vänder! Håller tummarna för dig. Man blir så less när saker strular och man inte får det man beställt trotsa att man specificerar sig ordentligt... Lycka till!
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
Gött att det vänder! Håller tummarna för dig. Man blir så less när saker strular och man inte får det man beställt trotsa att man specificerar sig ordentligt... Lycka till!
Jo då bara hoppas den dom tar hem är rätt med,
Jo ja satt nog i ca 20 min o förklarade noga vilken packning det är som jag skulle ha men ändå blir de fel.
Hehe inget dåligt byte du gör! O hoppas at tdet är rätt packning dom får hem åt dej med nu så du hinner besiktiga den:) Du är fan värd att få köra skiten ur den på action meet sen!!!
It´s not the speed that kills you, It´s Chuck Norris!
Schyssta coilovers! Visst är de separat höjd/hårdhets-inställning på dem? Menar så att du inte behöver ställa med fjädertallriken. Också intresserad av vilket märke det är på dem.
//Erik Mitt Projekt! If u think of it as practice, you won't get better - If u think it's fun, you will get better in no time - Ken Nomura Sponsorer sökes!
Med den otur du har haft det här året med allt. Så är du som sagt värd en mek fri helg på action meet, ska bli kul o se dig gasa lite. Hoppas ja på i alla fall!