Ahhh, de va det dom skulle vara till.. Då har det klarnat Att du bara pallar asså. Själv hade jag beställt en skylt på supergrafik.se Dom är i aluminium och med reflexyta.. Köpte till barnvagnen för ett litet tag sen Skall du skriva text på dom så sätt helt klart ditt ditt "nick".
O bara för de så måste man ju följa denna tråden frånomednu ju..
Ahhh, de va det dom skulle vara till.. Då har det klarnat Att du bara pallar asså. Själv hade jag beställt en skylt på supergrafik.se Dom är i aluminium och med reflexyta.. Köpte till barnvagnen för ett litet tag sen http://iloblog.clippern.se/moa?ShowFile … 77736.jpeg Skall du skriva text på dom så sätt helt klart ditt ditt "nick".
O bara för de så måste man ju följa denna tråden frånomednu ju..
Haha, precis! Haha, så kan de gå om man har mycke tid men lite pengar! Får se hur de blir i slutändan. Men 6000 ska de då inte kosta!
Joo, såna där skyltar har man ju sett på barnvagnar...
Okej, vi får se vad det blir! Man kan ju göra flera olika om man inte blir nöjd me ett par bara?
Jaa de tycker ja du ska göra! Kul att du vill hänga med!
Allt ser finfint ut! Du jobbar verkligen mååånga timmar med detaljerna!
Grymt snyggt!
Låter bra det!! Kul at du tog dig tid att göra det!
Tack tack!! Blir glad när ja läser de du skrivet. Joo, ja gör ju de!
meen de är ju så, mycke tid men lite pengar.
Sen äre så att har ja väl börja me en grej så gör ja det hellre ordentligt, de får ta den tid de tar. Bara jag blir nöjd. Annars måste man ändå göra om de sen.
Halloj din Fååård raggare Helt klart ära i att göra plåtarna själv. Jag funderar på att köpa egna på CMS i påsk, kostar 100kr i plåt, Dock ej reflex yta.. Kommer du till CMS eller tycker du de är för långt?
Halloj din Fååård raggare Helt klart ära i att göra plåtarna själv. Jag funderar på att köpa egna på CMS i påsk, kostar 100kr i plåt, Dock ej reflex yta.. Kommer du till CMS eller tycker du de är för långt?
Haa va då fååård raggare?
Jaa plåtarna kommer ja göra själv som sagt, men vet int riktigt än va de ska stå på dom ju. Haha.
Va är CMS? Allt inom sveriges gränser är väl nära. Men jag har som inte körkort än så de är som lite svårt... Men sen så!
Här fortskrider arbetet ser ja Din sierra komma bli asgrymm när ögonlocken är klara Men ja fattar inte va du sysslar med när du plasta regplåtarna :S ;P Du kan ha texten Sierra på plåten sen kanske? Eller "Vård av Ford" Haha ^^
Här fortskrider arbetet ser ja Din sierra komma bli asgrymm när ögonlocken är klara Men ja fattar inte va du sysslar med när du plasta regplåtarna :S ;P Du kan ha texten Sierra på plåten sen kanske? Eller "Vård av Ford" Haha ^^
Haha, ett förslag till. Men då har ja hellre Xr4i.
Va äre du inte fattar? Jag har ju skrivit i början av uppdateringen varför ja gör de? Läs lite noggrannare och fråga igen sen!
Känner att ja måste ursäkta mig lite från igår. Den uppdateringen var väl kanske inte så seriös. Men, nu vet ni iallafall att man inte ska köpa minirondeller från Clas ohlson. Förlåt, för att jag förstörde eran kväll eller va man ska säga.
Jaa plåtarna kommer ja göra själv som sagt, men vet int riktigt än va de ska stå på dom ju. Haha.
Va är CMS? Allt inom sveriges gränser är väl nära. Men jag har som inte körkort än så de är som lite svårt... Men sen så!
CMS = Custom Motor Show! Ps, Du får kolla in min tråd nu. Det har hännt lite skoj
När hade du tänkt att komma på vad som ska stå på plåtarna då? haha
CMS = Custom Motor Show! Ps, Du får kolla in min tråd nu. Det har hännt lite skoj
När hade du tänkt att komma på vad som ska stå på plåtarna då? haha
Okej! Undrar fortfarande vart de ligger... Haha
Ska göra de
Haha, jaadu den som visste de. Kanske kommer på de ikväll.