Haha, ja det är ju inte långt kvar nu. Bilen ska in till plåtslagaren så fort som möjligt nu. Det där med att svetsa fast stolarna i golvet låter inget vidare. Blir ett jävla jobb den dag dom ska bort. Har kikat igenom din tråd me ett antal ggr nu. Ser kanon ut!
RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Haha, ja det är ju inte långt kvar nu. Bilen ska in till plåtslagaren så fort som möjligt nu. Det där med att svetsa fast stolarna i golvet låter inget vidare. Blir ett jävla jobb den dag dom ska bort. Har kikat igenom din tråd me ett antal ggr nu. Ser kanon ut!
Hehe nae man börjar känna lite stress för elmia tamme fan.. inte så lite heller..
Okej blir fint
Ja specielt där bak.. Ska ju ha 2 sportstolar istället för baksätet och svetsar jag fast dom känns det inte så lätt att slänga i baksäte till besiktningen hehe..
De senaste dagarna har ägnats åt att bygga fästen i överkant på frontspoilern för infästningen i framskärmen. Plastning, slipning, spackling,slipning etc. Börjar bli trött på skiten nu. Provmonterade idag och den passar fint! Bara lite,lite finspackling kvar sen är det kjolarnas tur. Dom ser inte lika tidskrävande ut som fronten i alla fall vilket känns väldigt gött
Nu väntas tid hos plåtslagare för byte av skärmkanter bak vilket ser ut att bli i slutet av Januari. Sen blir det nerslipning av hela bilen, grunden läggs, fästning av kjolpaket och sist lackering. Fan vad jag längtar!! Ska photoshopa till mig en bild så får ni se hur jag tänkt
Senast redigerat av Oboy6 (4 januari 2008)
skapligt offtopic? finns många motorrum som e snyggate än ca18det. Spelar de någon roll vilken bil hon köper? huvudsaken är ju att hon tycker om bilen..
skapligt offtopic? finns många motorrum som e snyggate än ca18det. Spelar de någon roll vilken bil hon köper? huvudsaken är ju att hon tycker om bilen..
Exakt!! Niina bestämmer helt själv vilken bil hon vill ha, bara hon blir nöjd.
Men, men, nu är det som sagt offtopic. Tråden handlar ju om MITT projekt!!
precis.. hur går de med bilen då?
Jodå, det går bara bra. Nu står han i väntan på plåtslagaren.