3118
Sök

Photoshop-tävling

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
13 juni 2012
ehedman skrev:
figge_stunter skrev:
ehedman skrev:

Vad för bilar duger för dig? Många klagar men ingen kommer med konkreta tips och förslag på bilar. Därför kan det bli hafsigt när man vunnit och sen slutar det med att man bara slänger upp nån bil som faller en själv i smaken. Om bilen varit med tidigare kan det också bli gnälligt tycker jag. Ge lite förslag på bilar istället? smile

Nyare bilar eller iaf inte gamla amerikaner som jag tycker det varit för mycket av det senaste...
Ta någon random modell som vi andra inte ens haft en tanke om att modda förut, typ någon Suzuki eller något sådant?
Och ja jag tog i lite väl mycket i morse och ber om ursäkt för det *sämsta morronhumöret* ;P

Okej! Lovar dig, att om jag vinner igen, så blir det en Ford Ka. För den är så jävla ful och vidrig, ingen vill modda den. smile

Ingen fara, morgonhumör har vi alla!

*Gilla* smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 372 Inlägg
13 juni 2012
Det blir nästan alltid gnäll oavsett om det kommer upp en nyare eller äldre bil, men det e ju den som vinner som har privilegiet att välja bild, det är ju bara att göra det bästa av det. Sen gillar man inte bilden kan man ju alltid hoppa över just den.

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
13 juni 2012
munken100 skrev:
Det blir nästan alltid gnäll oavsett om det kommer upp en nyare eller äldre bil, men det e ju den som vinner som har privilegiet att välja bild, det är ju bara att göra det bästa av det. Sen gillar man inte bilden kan man ju alltid hoppa över just den.

Har hoppat över dom senaste typ 5-6 bilderna just utav den anledningen att det är förj*vla tråkigt med äldre bilar enligt min mening. Men visst, jag accepterar att ni har den bilden nu.

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 966 Inlägg
13 juni 2012
Munken - Du har så rätt!

Figge - Jag gillar egentligen inte att modda nya bilar, det är redan så mycket bra lösningar och ofta sitter det grejer som redan gör bilen frän - men visst, det går att göra dem bra mycket fetare ändå, det vet jag. Lägg ner lite energi och tid så du kan vinna nån tävling, då kan du ju välja fritt! big_smile

472 Inlägg
13 juni 2012
Btw:

Ford Ka is the shit! Hell yeah!

1 966 Inlägg
13 juni 2012
LodisLudde skrev:
Btw:

Ford Ka is the shit! Hell yeah!

Ja, det är bokstavligt "the shit".

Kan slänga upp en bild på morsans Ka om jag vinner, blir du glad då Ludde? big_smile

640 Inlägg
13 juni 2012
Herre jösses Figge. Gör så här: Modda Chargern riktigt ordentligt så kanske du vinner och då är det ju din tur att lägga ut nå´t.
Är inte Suzuki en MC? He he.
V8 rules, ok!

2Fast4You
499 Inlägg
13 juni 2012
Kan en döv och lam man få göra sig hörd här?
Jag tycker personligen det är roligare att photoshopa nyare bilar då gamla bilar oftast
har det där som gör dom till en blickfångare och blir bara förstört om man försöker sig på det.
Här är ett exempel på en rolig bil att göra om i photoshop.
http://www.netcarshow.com/ford/2009-ka/ … per_03.htm

7 100 Inlägg
13 juni 2012
denna tråd blir fan bara töntigare å töntigare......
ist för att skriva "åhh hatar den,vägrar åå ps:a den",ge tusan i att skriv de och gå vidare bara liksom!!

jag tycker inte om att modda nya bilar,men jag gör det ändå!varför?UTMANING!!!
och ni som inte tycker om vinkeln,är ni bortskämda med att bara ps:a i en lätt vinkel elr vaddå?se vinkeln som en UTMANING ochså!!

såå,nu har jag sagt mitt!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2Fast4You
499 Inlägg
13 juni 2012
bmx skrev:
ist för att skriva "åhh hatar den,vägrar åå ps:a den",ge tusan i att skriv de och gå vidare bara liksom!!

och ni som inte tycker om vinkeln,är ni bortskämda med att bara ps:a i en lätt vinkel elr vaddå?se vinkeln som en UTMANING ochså!!

Står inget skrivet att man inte får säga sin åsikt, vi lever trots allt i ett fritt land.
Sen så kan man undra om du ätit citron och bittermandel?

7 100 Inlägg
13 juni 2012
ArvidsZon skrev:
bmx skrev:

Står inget skrivet att man inte får säga sin åsikt, vi lever trots allt i ett fritt land.

joo de är ju sant,men nåå måtta får de vara!

inget av dom,ett äpple har jag ätit wink

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 372 Inlägg
13 juni 2012
Babbla mindre, modda mer*L*

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
13 juni 2012
Har redan försökt modda ordentligt men jag tycker allvarligt talat inte det blir bra! Tycker inte heller moddarna som kommit upp på gamla bilar håller samma klass som på lite nyare bilar...

Men men, eftersom alla bara klagar på att jag klagar så får jag väl helt enkelt sluta med det, hålla käft när det är gamla trööökbilar och sen vara med när någon har gjort ett val i min smak.

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

1 966 Inlägg
13 juni 2012
Jaa nog med pajkastning nu för fan. Om vi alla bara kniper och kan sätta igång att modda istället så kanske man vinner och kan lägga upp en Ford Ka!! big_smile
Senast redigerat av ehedman (13 juni 2012)

5 111 Inlägg
13 juni 2012
ArvidsZon skrev:
bmx skrev:

Men hur tacksamt är det för den som har lagt ned energi på att komma på en bil, söka fram en bild och lägga upp den m.m. om det sedan bara gnälls på den?

En sak om det är en bild som nyligen modifierats, då blir det liksom tråkigt för alla....

Men jag tycker att dagens bilar är tråkiga och inte går att göra något med och någon annan tycker detsamma om gårdagens bilar. Slutsatsen är kanske att man aldrig kan göra alla nöjda... Man kan börja undra om en hel del människor här tillhör den kategorin som hade en mamma som lagade en ny maträtt så fort det gnälldes på det som var på tallriken? wink

Och är kvaliteten inte top notch, vinkel dålig etc....så får man tänka på att alla ju har samma förutsättningar. Ingen annan får en bättre bild att börja med, så man tävlar på lika villkor.

Och jag har satt igång med att modda trots att jag, hör och häpna, inte gillar den här bilden heller, men tycker ändå den är helrätt då Blown tydligen ville ha den. wink

Garaget vän, igen.
5 687 Inlägg
14 juni 2012
Please, var vänner ist för tjöta.
Allt här i livet handlar inte bara om ett forum, behandla andra som du vill bli behandlad själv..

Se till och vinn så just DU får välja bil(d).

Man får försöka gilla läget bara, annars hoppa modden.
(Jag ska inte sticka under stolen, att jag alltid moddar, för det gör jag inte)
Finns ett liv utanför garaget också, ute i det verkliga livet.

--:-- ----------------------------------------- --:--

Här kommer mitt lite klena bidrag.   smile

https://www1.garaget.org/gallery/images/22/21122/21122-0c69972f83c2bfb6d9f97ec61b77c501.jpg
Hej och hå, modda på!  smile

Mvh. Neos34, från Mölndal/Bifrost

Tokern
361 Inlägg
14 juni 2012
Fan va alla klagar, respektera den bilden det blir och kör nåt. jag blir då med smile

Det kallas volvo entusiast. Inte volvo nörd!

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
14 juni 2012
OKEJ det räcker nu................

Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

484 Inlägg
14 juni 2012
http://i50.tinypic.com/14ukx7l.jpg

Har inte alls med tävlingen att göra men sprang på en intressant modell i tråden ;D

Föddes till att älska Volvo.

Photoshoppande tant
343 Inlägg
15 juni 2012
Vill bara tacka för alla röster i söndags ledsen jag inte varit med och lagt upp ny bild men har varit borta från datorn en vecka nu får se om jag hinner med att fixa ett bidrag till denna söndagen....Återigen tack

Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P

Sök