Mitt bidrag för denna vecka. Försökte få ett typ "rust in peace" tema. bortglömd sandblästrad stuntbil från inspelningen av Dukes of Hazzard. Hände ibland att de målade om och dumpade bilarna när de blev för dåliga att ha med i filmen.
Om du har tid så hade det varit sjyst med lite spruckna/trasiga rutor samt kanske endel av inledningen och även chrome + hjuldetaljerna lite rostigare? Annars tycker jag du hade fått ill den riktigt bra, good work
Mitt bidrag för denna vecka. Försökte få ett typ "rust in peace" tema. bortglömd sandblästrad stuntbil från inspelningen av Dukes of Hazzard. Hände ibland att de målade om och dumpade bilarna när de blev för dåliga att ha med i filmen.
Så jävla najs! Men som sagt innan, försök med lite spruckna rutor och ta bort eller gör rost på kofångaren. Kanske ta bort däcken och dra på ett par sketna trummbromsar eller nått. Hittils har du min röst. Ingen tvekan.
Haha, hacka inte på mig gosse! Jag vet att du gillar de där otroligt feta däcken!
Volvo-Alle skrev:
Edit: Fixade lite extra detaljer...
Helt rätt att du hakar på Dukes of Hazzard-temat, skitsnyggt gjort Alle!