Röstningen är igång, haft full upp hela helgen med besök och kalasfirande, så jag tappade helt enkelt bort det i går, ska fixa det så fort som möjligt.
Dock väldigt mycket kvar att önska i modden såsom att det inte är rensat i bakrutan, framspoilern är sne med 10cm mot grillen å vingen är av "halv" modell å fortsätter inte vidare längs med bakluckan Men vråldiggar stuket å den finish du fått på ytjobben. Mycket bra!
Fakta:"En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
G-Bruno vann, har inte mått det allra bästa, känner mig slö som attan, får ta tag i detta snart
Ok, det låter inget vidare. Du får krya på dig. Ta ett par stadiga whiskey så rensar det nog rent lite i alla fall. Så märker vi när det dyker upp nå´n ny bil.
Tack för alla röster, va ju roligt att vinna så här 400sidor senare hehe Här kommer en ny bild, och som ni vet så finns det nu ett stort sug i världen efter "stance" och "tokfixade" gamla japps.. Detta tycker jag att vi ska ta som tema, å här kommer bilden:
Regler: 1. Stance, flush å allt som hör där till... 2. Bakgrund måste bytas till en mer lämplig för temat. mer än så behöver nog inte nämnas, sätt igång å modda!!!!
Röstning Söndag 12/8 20:00 - Måndag 13/8 20:00.
Fakta:"En enda dag någonssin var det coolt att äga en Saab... sen blev det tråkigt igen..."
Flush, Hellaflush, HellaFail,Mexiflush, VIP, Murderout, Stance, slammed, Static osv osv... finns massa olika stilar som passar in inom "stance" Eller har jag fel?
Sökord är dom jag skrev tidigare + Poke, tuck och säkert många fler, men har dålig fantasi just nu ;P
Tror iaf att jag ska försöka mig på denna iom att jag älskar stance/fitment-stuket
Flush, Hellaflush, HellaFail,Mexiflush, VIP, Murderout, Stance, slammed, Static osv osv... finns massa olika stilar som passar in inom "stance" Eller har jag fel?
Sökord är dom jag skrev tidigare + Poke, tuck och säkert många fler, men har dålig fantasi just nu ;P
Tror iaf att jag ska försöka mig på denna iom att jag älskar stance/fitment-stuket
F´låt en okunnig men är inte flush och stance samma sak? Såg ingen skillnad på det jag googlade fram. ( maxsänkta, konstiga hjulvinklar och breda hjul som sitter tajt i hjulhusen? ) Rätt?