Det där med att kommentera vad man tyckte om och inte på bilderna försökte vi införa på frivillig basis för några år sedan, jag hakade på och fick då gnäll från vissa håll på att det var ett sånt förbannat tyckande och att jag inte skulle uttala mig för att jag inte var någon expert själv (vilket jag kan hålla med oim att jag inte är), så jag vissnade på det och säkert alla andra med.
Blev en variant på Gunne Backs gamla " Frighten Chicken " `Vette i uppdaterat skick för 2000 talet. Inlagda bilderna visar hans och L. G. Wahlströms bilar som var bland dom snabbaste på -70 talet som härjade på Mantorp bl.a.
alltså ni är helt sjukt grymma jag har gjort så bra jag kan och var nöjd men nu vetifan om jag ens vill lämna in grymt med taket ludde det var riktigt snyggt
alltså ni är helt sjukt grymma jag har gjort så bra jag kan och var nöjd men nu vetifan om jag ens vill lämna in grymt med taket ludde det var riktigt snyggt
hur menar du? snabb förklaring tar gärna emot råd typ att kunna dra rakt? hittade förut idag line tool verktygen så ska försöka använda dem i framtiden och inte frihand
Den tool är verktyget ovanför text värktyget som du kan testa leka runt med, och det är bättre då du får mjukare selections med hjälp av " anchor points" som du kan vrida som du vill, blir alltid mycket bättre resutat, och sen när du gjort valet med det så högerklick- make selection- 0,3 feather- OK så har du det bästa sättet att göra selections på. Det kan va krångligt att komma in i men värt lär-tiden
jaha det verktyget det var juh 50 gånger bättre och lättare än att bara använda pennan nästa vecka blir det en klar förbättring sen var det bara att fylla det med färg eller hur man nu vill göra tack för rådet grabbar!