Det är postat den 22 oktober kl. 23.12... Som jag tolkar det måste ju då röstningen börja den 29 oktober 23.12 då han skriver "en vecka" och inget mer. Är det så du menar, 998cc?
Annars kör vi ju normalt deadline för alla bidrag Söndagar kl 21 och sen röstning fram till måndag kl 21...
Det är postat den 22 oktober kl. 23.12... Som jag tolkar det måste ju då röstningen börja den 29 oktober 23.12 då han skriver "en vecka" och inget mer. Är det så du menar, 998cc?
Annars kör vi ju normalt deadline för alla bidrag Söndagar kl 21 och sen röstning fram till måndag kl 21...
...varför bryta mönstret liksom?
Bra fråga, snubbarna kanske vill förnya sig.
Hmm.. ja det är kanske så. Tycker dock det är bättre att ha fasta tider varje vecka så vet alla vad som gäller hela tiden... men kanske bara är jag?
Kunde du inte välja en bild som du själv inte redan har gjort???
Vad spelar det för roll? Tanken är inte att jag ska ta den bilden jag redan har gjort, tanken är att jag ska göra en till. Men om det nu visar sig att det stör dig så mycket så självklart kan jag byta.
Nästan så jag skulle gjort en snabbis så han inte vinner "by default", mycket roligare för honom att vinna när han tävlar mot någon, så om ingen antar sig uppdraget, så kanske jag gör det istället
Eftersom sleepless inte lagt upp en ny bild så tar jag mig friheten att göra det eftersom det va så dålig respons på den förra bilden jag la upp! Här är veckans bild som ska göras om. http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2011/ … 4avcp4.jpg
deadline söndag 17/11 kl 21 och röstning till måndag kl 21.
Lycka till!
Senast redigerat av figge_stunter (6 november 2013)
Jag är medveten om att det redan är onsdag och kanske kort om tid till söndag men tycker ändå det var bättre tidigare när det alltid var deadline söndag kl 21 och röstning till måndag kl 21.
Samma varje vecka helt enkelt..
Mitt förslag är att vi kör denna till söndagen den 17:e kl 21 och sen är vi tillbaka i vanliga rutinen igen. Hur låter det?