3492
Sök

Photoshop-tävling

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
6 november 2013
Jävlar va gnälliga vissa är...
Ja vi kör på dom tiderna då

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Hård skalle
229 Inlägg
6 november 2013
figge_stunter skrev:

Oj! Svårt att ta kritik eller?

Om du läser vad jag skrev så var det inte en enda gnällig sak... hmm

All on... ...full out!

"Amatör fotograf/ bildmanipulatör"
179 Inlägg
6 november 2013
Eller så slutar alla missuppfatta varandra, och så kör vi en quickie tävling nu, och har deadline på söndag?

Lite utmaning och press, men det är bara kul, så slipper vi sitta och vänta 11 dagar på röstning, och kommer snabbare tillbaks till det gamla?

Lite intressekoll här bara, vilka ställer upp och är med i tävlingen denna gången?

Off topic: Sorry @ Sleepless, jag glömde helt och hållet bort det hela sad Men kan gärna va med eventuellt denna rundan beroende på hur många som ska delta smile

Member of LowMotion
1 705 Inlägg
6 november 2013
sleepless skrev:
figge_stunter skrev:

Oj! Svårt att ta kritik eller?

Om du läser vad jag skrev så var det inte en enda gnällig sak... hmm

Oj! Svårt att fatta vem det va menat till!?

Det va inte menat till dig, så sluta ta åt dig.

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
6 november 2013
ToMiii skrev:
Eller så slutar alla missuppfatta varandra, och så kör vi en quickie tävling nu, och har deadline på söndag?

Lite utmaning och press, men det är bara kul, så slipper vi sitta och vänta 11 dagar på röstning, och kommer snabbare tillbaks till det gamla?

Lite intressekoll här bara, vilka ställer upp och är med i tävlingen denna gången?

Off topic: Sorry @ Sleepless, jag glömde helt och hållet bort det hela sad Men kan gärna va med eventuellt denna rundan beroende på hur många som ska delta smile

Håller med till 100% ska vi köra på detta?

Mvh Christian

872 Inlägg
6 november 2013
jag är enbart med på långtidaren annars hoppar jag denna så bestäm er för fan

If its too loud you are too old!

179 Inlägg
6 november 2013
Okej. Eftersom jag gärna slipper se en massa tjaffs, så kör vi en snabb röstning här och nu.

Dem som tycker att vi ska köra quickie tävling och åtegå till det vanliga från och med söndag, skriv "Quickie"

Ni som vill ha en mer utdragen tävling på 11 dagar för att sedan återgå till vanligt schema, skriv " långtidare"

1 534 Inlägg
6 november 2013
ToMiii skrev:
Okej. Eftersom jag gärna slipper se en massa tjaffs, så kör vi en snabb röstning här och nu.

Dem som tycker att vi ska köra quickie tävling och åtegå till det vanliga från och med söndag, skriv "Quickie"

Ni som vill ha en mer utdragen tävling på 11 dagar för att sedan återgå till vanligt schema, skriv " långtidare"

Och denna röstning pågår till söndag 21:00?

tongue

Vet ej om jag skall vara med på denna omgång så vet inte om min röst räknas, men jag röstar långtidare

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
6 november 2013
Verkar som de flesta vill långtid så då blir det så.

Mvh Christian

179 Inlägg
6 november 2013
jetta16v skrev:
ToMiii skrev:

Och denna röstning pågår till söndag 21:00?

tongue

Vet ej om jag skall vara med på denna omgång så vet inte om min röst räknas, men jag röstar långtidare

Ja, som vanligt fast med lite mindre tid, för att sedan återgå till det normala mönstret snabbt smile

Edit: du behöver inte vara med i denna tävlingen för att rösta, vi behöver bara ha en slutsats dragen.

criller skrev:
Verkar som de flesta vill långtid så då blir det så.

Om du tycker att quickie alternativet verkar bättre så rösta på det, inte vad alla andra tycker, utan din åsikt smile

Alla som vill rösta, gör det nu så snabbt som möjligt så vi kan dra en slutsats, och skriv enbart "quickie" eller "långtidare" smile
Senast redigerat av ToMiii (6 november 2013)

406 Inlägg
6 november 2013
quickie

AVCdesign.se
Fiat uno 1,3 turbo --->Projekt tråd UNO turbo
BMW 530i E34

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
6 november 2013
quickie

Mvh Christian

179 Inlägg
6 november 2013
2-1 Till quickie förslaget just nu, vi inväntar några röster till, sedan bestämmer vi smile

1 534 Inlägg
7 november 2013
ToMiii skrev:
2-1 Till quickie förslaget just nu, vi inväntar några röster till, sedan bestämmer vi smile

Vi är 2 hittills till longie

998cc skrev:
jag är enbart med på långtidaren annars hoppar jag denna så bestäm er för fan

och jag smile

179 Inlägg
7 november 2013
Räknade fel, tur att du såg det smile

L: 3

Q: 2

Om ingen mer röstar innan 01:00 så kör vi på långtidaren smile

Aktiv Medlem
1 303 Inlägg
7 november 2013
Då blev det en långis då wink

Så kan vi köra på normalt sen?

De som vinner och är med i tävlingen får angagera sig lite och fixa upp en ny bild direkt efteråt annars gör någon annan det.

Ska vi köra på att lördag 21.00 ska bilden vara klar sen röstning till 21.00 söndag?

Låter det bra?

Mvh Christian

Hård skalle
229 Inlägg
7 november 2013
criller skrev:
De som vinner och är med i tävlingen får angagera sig lite och fixa upp en ny bild direkt efteråt annars gör någon annan det.

Självklart! Gäller ju att folk verkligen röstar också... wink

criller skrev:
Ska vi köra på att lördag 21.00 ska bilden vara klar sen röstning till 21.00 söndag?

Låter det bra?

Absolut så kör vi! smile

All on... ...full out!

Hård skalle
229 Inlägg
7 november 2013
Okej. Blev ont om tid för denna då jag är bortrest hela nästa vecka så postar mitt bidrag redan nu. Ska försöka gå in och rösta i alla fall sen.
smile

http://www.hardhead.se/sleepless_design/output/ps_mod15b.jpg
Senast redigerat av sleepless (7 november 2013)

All on... ...full out!

179 Inlägg
7 november 2013
Kom igen nu grabbar och visa vad ni kan producera med lite extra tid på händera!

Ser fram emot alla bidrag smile Sleepless har lämnat ett fint bidrag redan, så nu får ni visa honom var skåpet ska stå! wink

406 Inlägg
8 november 2013
https://www1.garaget.org/gallery/images/7/6962/6962-a6d5b5aa7fe7fab8f718d9e45cbea541.jpg
Senast redigerat av Correadde (8 november 2013)

AVCdesign.se
Fiat uno 1,3 turbo --->Projekt tråd UNO turbo
BMW 530i E34

Sök