haha jag borde inte ha bil , mitt under ombyggnaden av supran så får jag en tanke på att byta bil igen.. hittat en Porsche 993 GT2 replika , byggd från 993 turbo
Snälla hjälp mig , älskar supran men porschen är så FEET vad ska jag göra?
ha båda? nog för att jag inte har dåligt med pengar men har inte hur mycket som helst , liksom porschen är 800 000+kr´s bil och supran ligger det en hel del pengar i också
tycker defenitiivt att du ska behålla supran.. grymmt mycket snyggare och garanterat roligare att köra.. varken kört supra eller porsche men jag kan tänka mig... plus att sexan i supran låter sjukt mycket skönare än boxermotorn i porschen..
Tycker också att du ska behålla Supran. När du väl har börjat sätta på kjolpaket, trimmat Supran osv. varför stanna nu? Du har ju ändå 792 Hk och leka med, varför byta bort det? Visst, Porschen verkar ju inte vara så dålig den heller men Suprorna är ju så feta och ljudet från en Supras Catback slår ju lätt Porschens ljud.
Jag skulle behålla supran. Du kan göra en hel del på den innan du är uppe i 850k. Sen undrar jag vem fan som konverterar en 4-hjulsdriven porsche till 2? Tycker det är att gå åt fel håll
ha båda? nog för att jag inte har dåligt med pengar men har inte hur mycket som helst , liksom porschen är 800 000+kr´s bil och supran ligger det en hel del pengar i också
SUPRAN vem fan vill ha en dussin porsche? okej den va inte vanlig, men det är ju trots allt bara en Porsche älskar Porsche men hade ändå haft kvar Supran
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...