2417
Sök

Era tvångshandlingar?

Sleeper
3 084 Inlägg
8 april 2008
Brukar tänka stängde jag plattan?! sen skiter jag i det och sticker tongue har hänt att plattan stått på i några timmar

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

dARKiE
5 031 Inlägg
8 april 2008
Känner igen mig i kolla i fickorna efter alla grejor, gärna räkna upp dem i huvudet också och sen känna en extra gång.. (så fort man gjort nåt)

Även vicka på växelspaken vid rödljus.. måste jag alltid haha.. gärna till neutral och tillbaks också..
Vi var nog ganska lika i det smedhult big_smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

98 Inlägg
8 april 2008
brukar kolla så man verkligen har ettan i vid rödljus när man har stått där en stund ifall att den helt mysko har hoppat till neutral...

kollar så man har verkligen låst bilen för många gånger har man glömt låsa så brukar känna på dörrhandtaget...

2 Inlägg
8 april 2008
Hehe, en jävla massa tvångstankar folk har. tongue
Själv har man inte så många skulle jag tro, inte vad jag märkt iaf. wink

Men jag;

Måste "leka"  med backspärren (på bilar där man lyfter den) och släppa den så att det klickar.
Ha udda tal på volymen förutom hela tiotal som också går bra. tongue (Känner mig ganska tvärt om. wink)
Alltid känna en extra gång när jag skruvar eller drar åt något, annars får jag panik och måste jag kolla det igen vid tillfälle.
Etiketten på snusdosorna måste sitta rätt, så det matchar. Annars händer något ont.
Trumma med fötterna när jag sitter och det är tyst. Rätt jobbigt i vissa tillfällen.
Samt kolla så dörren är låst innan jag lägger mig, helst låsa så fort jag kommit hem.

Ajdå, var tydligen inte så normal som jag trodde när man tänkte efter. tongue

Hmm.
8 april 2008
Galic_Andro skrev:
När jag ska låsa mitt skåp i plugget måste jag slå på fickorna ca 5-6gånger och verkligen höra att skåpnycklarna ligger där tongue sen låsa yikes

6 Inlägg
8 april 2008
Hehe jag måste kolla så att det är låst i min lägenhet jag går å kännner på låset typ hela tiden fast jag vet att det är låst, jag har testat att "vägra" kolla å då håller jag på att bli galen och kan inte göra någonting rätt skrämmade igentligen roll

Sen gör jag en sak till det är väl inte någon tvångstanke direkt men om jag prata med någon å jag vet vad dom kommer att säga så härma jag det med munnen typ mima det eller hur man ska säga. Folk tro hela tiden att jag säger något å fråga ursäkta vad sa du det är skitjobbigt att förklara ne jag är bara konstig inget annat big_smile
Senast redigerat av keihin (8 april 2008)

Billackerare/Billjudmontör
1 171 Inlägg
8 april 2008
jag hatar udda tal, det mesta jag gör måste vara jämnt, volymen ska vara på jämt, acc, köttbullar,chips å godis, ja allt jag gör tar jag 2 av eller fler så det blir jämnt, har alltid hatat udda tal vet ej varför

Hangaround
67 Inlägg
8 april 2008
haha....dt e nästan så man får tvångstankar av att läsa andras tvångstankar... Haha...

2FAST4U

1 779 Inlägg
8 april 2008
har jag bilnycklarna i fickan som ja typ alltid har så trycker jag alltid på "lock" på dosan efter ja stängd en dörr. spelar ingen roll va de e för dörr.. :S e jag dum?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

vorsprung durch teknik
886 Inlägg
8 april 2008
Måste gå och känna efter i fickorna hela tiden för att vara säker på att jag inte tappat något. Brukar gå till överdrift när jag har lösa sedlar i fickan, då måste jag ta upp och räkna sedlarna var 10e minut typ.

Så fort jag öppnar en öl/drickaburk så måste jag vicka bort öppnaren från burken

Sen vid rödljus så gör jag som många andra här inne verkar göra. vickar med spaken mellan 1an och friläge ett x antal ggr.

Är också väldigt paranoid men nu handlade ju tråden om tvångstankar så dom skippar jag att räkna upp..

Är jag normal?  tongue
Senast redigerat av laazy (8 april 2008)

Stolt pappa
161 Inlägg
8 april 2008
Jag tål inte fläckar i min firmabil. Kollegan har nästa börjat spilla kaffe med flit. Men när det kommer till min egen bruksbil är jag inte lika kinkig. Konstigt.

246 Inlägg
8 april 2008
Försöker att ha volymen på stereon på en jämn siffra.. eller iaf på typ 15 eller 45 o sådär.. 37 eller 23 funkar inte liksom smile

sen måste jag alltid sätta höger fot på första trappsteget när jag ska gå i trappor

Avstängd
653 Inlägg
8 april 2008
Smedhult skrev:
kollar alltid så nycklar, telefon o plånbok är i fickorna, känner efter ofta. alltid jämna tal på stereon i bilen, måste pissa innan man somnar, annars kan man aldrig somna:P vickar växelspaken åt sidorna vid rödljus,

ja de är en del man gör. finns säkert mer saker.

exakt precis vad jag gör också yikes wierd roll

Jag har rätt i vad jag än säger.

36 Inlägg
9 april 2008
Måste hela tiden ha volymen på jämna tal, spelar ingen roll om det är i bilen, TV eller stereon.

Rycker också i handtaget flera gånger för att kolla att det är låst:D

1 062 Inlägg
9 april 2008
Gå till jobbet......!

Känna på bilens handtag två ggr att den är låst.

"You Go, we go!"

590 Inlägg
9 april 2008
Ettan vid rödljus och att man måste kolla om man verkligen låste bilen.smile
Senast redigerat av eriksson87 (9 april 2008)

Svindåre
1 433 Inlägg
9 april 2008
har väl inte så mycet tvångstankar, men jag måste alltid svara i telefonen (hemtelefonen) efter andra signalen, om jag inte är för långt bort då. om jag står brevid telefonen när det börjar ringa så lägger jag handen på telefonen och väntar på att den andra signalen har slutat, då svarar jag. och att etiketterna på snusdosan ska ligga rätt. även att jag måste köpa två snusdosor åt gången.

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!

erixon89
9 april 2008
mobilen måste alltid ligga i högerfickan med knapparna mot benet

88 Inlägg
9 april 2008
snusdosan i vänsterbak ficka, plånboken i höger bakficka, nycklar i vänster framficka och telen upponer med knapparna utåt o höger framficka

501 Inlägg
10 april 2008
Måte ha mobilen i nån av dom vänstra fickorna och nycklar m.m i dom högra.
Sen så måste jag kolla lite extra om bilen är låst.
När jag är ute och kör så brukar jag trycka på handbroms knappen..

OBS: Ironi

Sök