Jag har installerat en filteradapter + aktivt kolfilter så nu ska inneluften bli mindre dammig.
Ett stativ för kupévärmaren också, tappat originalfästet man kunde fästa det på centerkonsolen med. Så det blev ett sånt här. Inga problem att flytta runt det.
Egentligen undrar jag om inte kupévärmaren skulle passa bättre nånstans längst bak, blåsandes varm luft framåt mot vindrutan.
Igår bytte jag fläktmotstånd men det gjorde ingen skillnad, kanske det blåser hårdare på 3an nu men 4an funkar inte alls. Lite mera googlande och det visar sig att 4:an går inte via motståndet utan ett relä. Förmodligen detta relä som har fel.
Då jag hade bort knäskyddet såg jag en massa hemmadragna grejer som jag ska ta bort, identifierat den gamla handsfree enheten nu då också, Nokia HFU-4, den ska bortplockas. Kanske den är värt nåt.
Kenwoodspelaren som kom med bilen har Bluetooth och handsfree system som verkar funka bra ihop med bilens högtalare. Men ingen mikrofon till det. Det finns en mikrofon till nokiasystemet och den är installerad vid taket så jag tänker kanske den kan kopplas in i stereon istället.