3285
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

142 Inlägg
22 juni 2008
WeDo skrev:
AUBLITZZ skrev:
WeDo skrev:
sträckan ändrar mellan Örebro - Gävle.... Vi åker via enköping, Uppsala istället för västerås,sala....

aaaa.. Hemstaden.. smile Varför ändring?

Bättre väg....smile Måste bara få tag på ett bra stopp ungefär i uppsala.. ingen som vet någon stor plätt nära vägen ?

stanna någon mil innan uppsala i örsundsbro.. Parkering med mack dock ej så man kan handla vid men finns en pizzeria där.. Ligger precis bredvid där ja jobbar..

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

3 390 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
AUBLITZZ skrev:
WeDo skrev:
AUBLITZZ skrev:

aaaa.. Hemstaden.. smile Varför ändring?

Bättre väg....smile Måste bara få tag på ett bra stopp ungefär i uppsala.. ingen som vet någon stor plätt nära vägen ?

stanna någon mil innan uppsala i örsundsbro.. Parkering med mack dock ej så man kan handla vid men finns en pizzeria där.. Ligger precis bredvid där ja jobbar..

Stort nog för 50 bilar ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
Välkommnar Banny69, Widel och Type_RR till touren

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

142 Inlägg
22 juni 2008
WeDo skrev:
AUBLITZZ skrev:
WeDo skrev:

Stort nog för 50 bilar ?

Lätt.. wink

142 Inlägg
22 juni 2008
WeDo skrev:

Välkommna Allihopa.. smile

3 390 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
AUBLITZZ skrev:
WeDo skrev:
AUBLITZZ skrev:

Stort nog för 50 bilar ?

Lätt.. wink

Vad är det för mack ?

142 Inlägg
22 juni 2008
WeDo skrev:
AUBLITZZ skrev:
WeDo skrev:

Stort nog för 50 bilar ?

Lätt.. wink

Vad är det för mack ?

uno X E det för ben sträckning eller?

3 390 Inlägg
22 juni 2008
Trådstartare
AUBLITZZ skrev:
WeDo skrev:
AUBLITZZ skrev:

Lätt.. wink

Vad är det för mack ?

Japp.. bara så jag kan skriva in det i schemat smile

142 Inlägg
22 juni 2008
WeDo skrev:
AUBLITZZ skrev:
WeDo skrev:

Vad är det för mack ?

Japp.. bara så jag kan skriva in det i schemat smile

Kommer ja ihåg kan ja ta en bild imorgon om så får de se..

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
23 juni 2008
WeDo skrev:

Välkommna välkommna... smile

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

1 779 Inlägg
23 juni 2008
va tycker ni låter äst att träffas? i göteborg alltså, i ett industriområde (ställa upp på en raksträcka) eller på ikeas parkering?

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

Administratör
11 961 Inlägg
23 juni 2008
https://www1.garaget.org/gallery/archive/2/381159_msx9v4.jpg

Så här ser slutversionen ut då.

Jag tar på mig och betalar en liten dekal till alla deltagare (30 cm breda från ytterspetsarna). Kan placeras t.ex. högst upp till höger/vänster på framrutan.

Färgen blir vit på dessa så att de syns lite ... inte alla är fanatiska nog och tonar framrutan svart wink

Ni som vill ha större dekaler kan köpa till självkostnadspris. Vi får komma överens via mail hur leveransen ska ske ifall dekalen är jättestor. De flesta tror jag kan vikas lite försiktigt och postas i vanliga brev.

Priserna ser ut så här:

30cm             28:-/st
40cm             38:-/st
50cm             48:-/st
60cm             58:-/st
70cm             78:-/st
80cm             98:-/st
90cm            118:-/st
100cm          138:-/st
110cm          158:-/st
120cm          178:-/st

Moms och frakt tillkommer!

Skicka mig ett mail till christian.marcos@garaget.org om ni är intresserade av större dekaler. Kan även fås i t.ex. blank silver (ej krom).

Det är snabba puckar som gäller om ni ska få era större dekaler innan semestertiderna slår till (dekaltillverkningen). Skynda skynda!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Statligt anställd
215 Inlägg
23 juni 2008
Nu skall jag låta som en riktig gnäll f***a. Men skall alltså betala för att göra reklam för garaget.org och touren. (om man nu skall ha en större variant) När jag snackar med företag om spons, brukar det vara tvärt om. jag har reklam för dem om dem betalar...

"Subaru is to World Rally Cup what Ferrari is to Formula One."
-Rick Crosson, vice president of marketing for Subaru of America.

Beyond Godlike
146 Inlägg
23 juni 2008
Jaha vad ska folket beställa då? Har aldrig smetat dit några dekaler på nån bil förut... Känns som att jag kommer gå på grupptryck när det gäller det här smile Säg gärna vad ni tänker beställa och om det ligger nått särskilt resonemang bakom!

Dom säger det!

3 390 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
Kommer iaf ha en 60 cm på bakrutan... 2 st 40 på sidorutorna och 30 fram smile

Beyond Godlike
146 Inlägg
23 juni 2008
Sätter man inte på dörrarna?? Typ lite snett och coolt tongue

Dom säger det!

3 390 Inlägg
23 juni 2008
Trådstartare
Connidja skrev:
Sätter man inte på dörrarna?? Typ lite snett och coolt tongue

Det får man göra som man vill smile  Men jag sätter nog mina på rutorna.. Svarta och bra mot de vita dekalerna smile

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
23 juni 2008
2 stora jäklar på hela sidan i silver kanske.... men då vill jag lägga till "SERVICEBIL" :p wink

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

GirlsGoFast
1 000 Inlägg
24 juni 2008
Välkomnar alla nya deltagare!!!
Har varit lite off här då Slaget om Gatebil tar mycket av min tid..ett par timmar kvar för min del innan det rullar igång..men efter helgen så e jag aktiv igen här...

theangel6/GirlsGoFast/Arrangör av Slaget Om Gatebil/medlem i Maniacracing
~Slaget om Gatebil~2-4 juli 2010 www.slagetomgatebil.se

Rälspilot
391 Inlägg
24 juni 2008
Connidja skrev:
Jaha vad ska folket beställa då? Har aldrig smetat dit några dekaler på nån bil förut... Känns som att jag kommer gå på grupptryck när det gäller det här smile Säg gärna vad ni tänker beställa och om det ligger nått särskilt resonemang bakom!

Jag ska mäta lite men jag lär klämma upp en riktigt stor en på bakrutan, snett och snyggt. smile Någon mindre på framrutan kanske - eventuellt den man får gratis t.ex.

Sök