3593
Sök

Inför: Garaget On Tour 23-27 JULI 2008 [ NU RULLAR VI! ]

www.maniacracing.se
494 Inlägg
22 juli 2008
dax att åka till Garaget o fixa lite billjud till morgondagen

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
22 juli 2008
fan va snygg "tour" bilden osv i starten ser ut nu. stort + till den som gjort det smile ha funderat nu ett tag på om det kommer bli en "garaget on tour" film också? så som dom gjort på gatbilar. hade varit riktigt kul om det blev så. Jag hade inte tvekat 1 sekund på att köpa den sedan.
hinner inte skriva eller se något mer på garaget nu innan touren. SES PÅ TOUREN

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka

3 390 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
KadettNorris skrev:
fan va snygg "tour" bilden osv i starten ser ut nu. stort + till den som gjort det smile ha funderat nu ett tag på om det kommer bli en "garaget on tour" film också? så som dom gjort på gatbilar. hade varit riktigt kul om det blev så. Jag hade inte tvekat 1 sekund på att köpa den sedan.

Både jag och min bror (kimzza) kommer ha med videokameror... Tyvärr blir ju inte starten från gbg med då...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 779 Inlägg
22 juli 2008
buuuuuuuuuu på ted å brorted. big_smile hahaha, nu ska ja dra.. ses imon folket.. big_smile

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
22 juli 2008
Trådstartare
Tänk också på, ni som nu ska cruisa, att det är RIX FM festival i Örebro imorrn... Så vet ej hur det kommer vara med framkomligheten...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Full gas spar tid! ;)
284 Inlägg
22 juli 2008
kommer å kikar på er i örebro i morrn!! big_smile jag å jenni_112

118 Inlägg
22 juli 2008
fyyy fan va nära det är nu!! är så jävla taggad

Rock´N Roll

Nickson Nickson Nickson
71 Inlägg
22 juli 2008
WeDo skrev:
KadettNorris skrev:

Både jag och min bror (kimzza) kommer ha med videokameror... Tyvärr blir ju inte starten från gbg med då...

fan va surt. vi har med en kamera men ingen av oss är speciellt duktiga på att filma. jag hoppades så hårt på att någon skulle göra en "seriös" film om detta så man kan ha något värt att spara som minne om detta. (sitter nu i bilen påväg till gbg)

www.dBAkuten.se <--- Klicka
Ronneby Lackcenter Tel. 0457 - 141 90
www.ColleXstyling.se <---Klicka
www.SmartAB.com <---- Klicka

VideoCrew
61 Inlägg
22 juli 2008
är på plats när ni kommer till jkpg! syn att man inte kunde följa med på hela touren sad men men

"Easy Peasy Japanesey"

Beyond Godlike
146 Inlägg
22 juli 2008
Vart tog PDF filen vägen??? Hade tänkt skriva ut den o ta med i bilen!

Ses på torsdag morgon då smile Då åker jag på i Örebro

Dom säger det!

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
22 juli 2008
Sista gräjerna på plats :-D nu jeklar .....

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

2 283 Inlägg
22 juli 2008
Hejsan Allihopa!

Jag kommer inte kunna treffa er i Halmstad po finaldagen men men jag kommer dit ni campar.

R.I.P. Michael Jackson!

Riktiga män kör 5000HK
115 Inlägg
22 juli 2008
akakaboto skrev:
buuuuuuuuuu på ted å brorted. big_smile hahaha, nu ska ja dra.. ses imon folket.. big_smile

hehe.. ja vet sad har prov i morgon eftermiddag, hur det nu kommer gå hmm

Kolla in min SaaB FILM...
Och min tåg FILM 2008-03-07
2008-06-23 Nu är en liten FILM till klar :-D

Administratör
11 911 Inlägg
22 juli 2008

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

393 Inlägg
22 juli 2008
juliet skrev:

Då är vi två ska bli skit kul de här fast man får åka ensam i bilen...

(Ursäkta min stavning jag har Dyselexi)
http://www.vihardyslexi.se/

Saaboholic
3 129 Inlägg
22 juli 2008
Önskar man kunde åka med, får satsa på nästa år istället då jag tror och hoppas det här kommer bli grymt lyckat för er som deltar smile

"Liberty of thought is the life of the soul"

44 Inlägg
22 juli 2008
Dymek skrev:
juliet skrev:

Du är inte ensam om att åka ensam... Gör detsamma här. sad.. Om inte polaren kan möta upp i Örebro, o sen hänga på i min bil....

Ingen som har en tältplats över? (spelar inte så stor roll dock, beror på om kompisen kommer med eller ej...

Ta du genvägen så väntar jag där framme på dig!!

393 Inlägg
22 juli 2008
princeior skrev:
Dymek skrev:
juliet skrev:

Du är inte ensam om att åka ensam... Gör detsamma här. sad.. Om inte polaren kan möta upp i Örebro, o sen hänga på i min bil....

Ingen som har en tältplats över? (spelar inte så stor roll dock, beror på om kompisen kommer med eller ej...

Haha du kan få bo mä mej i mitt tvåmanstält om du vill trängas å jag är inte bög lollollollollol

1 779 Inlägg
23 juli 2008
Dymek skrev:
princeior skrev:
Dymek skrev:

Haha du kan få bo mä mej i mitt tvåmanstält om du vill trängas å jag är inte bög lollollollollol

hahaha... fa nva nice. sägh till om ni vill vara tre då. jag e inte heller bög. big_smile haahha..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

393 Inlägg
23 juli 2008
akakaboto skrev:
Dymek skrev:
princeior skrev:

hahaha... fa nva nice. sägh till om ni vill vara tre då. jag e inte heller bög. big_smile haahha..

Klart du får de alla kan få sova hos mej om ni vill lollollollol

Sök