2706
Sök

"Körde på pojke – smet från platsen"

881 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
http://www.aftonbladet.se/helsingborg/article1312369.ab

T_T ... ... ... Fan också. Stackars bägge två.

7 100 Inlägg
22 november 2007
fy fan va tråkigt sad
men det är inte synd om föraren,han smet ju den jäkeln!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Muttley
22 november 2007
hur sjuk i huvudet kan man bli som smiter när man kört ner en unge:S
hoppas han får ett jävligt straff.

881 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
Jag lovar paniken slog till o han/hon stack. Men det ångrar nog den personen nu. sad Får hålla tummarna att pojken klarar sig.

2 600 Inlägg
22 november 2007
fan en ung kille me =/ hoppas det gå bra för han. föraren mår nog skit men det fan me rätt att han/hon gör det. hoppas dom hittar föraren me .

gör som jag kör gubba racer=)

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
22 november 2007
Fan va tragiskt. Hoppas killen klarar sig.
Men nu står det ju inte så detaljerat vad som hände heller. Vems fel det egentligen var. Vore ju bra om Aftonbladet kunde ta reda på lite mer fakta med.

Men som sagt var. Väldigt hemskt

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

VW-nörd?
4 332 Inlägg
22 november 2007
Aftonbladet skapar först hemska rubriker, sen fakta om de finns tid, som vanligt =/ Men om nåt e sant e de ju självklart tråkigt

Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
366 Inlägg
22 november 2007
Hoppas han/hon ÅKER DIT REJÄLT.. att ens komma på tanken att sticka efter att ha kört ner en unge :S Trodde de alternativet inte ens fanns att ta fram hmm Jajja tråkigt men sant. lider med ungen och hans anhöriga.

399 Inlägg
22 november 2007
vilken sjuk jävel. smitaren sover förhoppnings vis dåligt inatt!!!!!

VOLVO for life

2 283 Inlägg
22 november 2007
Mortalis skrev:
Aftonbladet skapar först hemska rubriker, sen fakta om de finns tid, som vanligt =/ Men om nåt e sant e de ju självklart tråkigt

Japp!

R.I.P. Michael Jackson!

741 Inlägg
22 november 2007
Personen som körde på ungen fick antagligen panik och blev också så chockad så han/hon inte visste vad en skulle ta sig till...

Ligger i människans natur att fly undan när det kommer till något rejält skrämmande/chockerande, vet själv inte hur jag skulle reagera..

Lika mycket synd om båda 2..
Senast redigerat av Joo (22 november 2007)

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
22 november 2007
synd om föraren också endå..

ungen sprang säkert ut mitt i vägen och han gjorde säkert allt för o stanna..
när han sedan såg pojken ligga där tänkte han "stanna=dråp = fängelse...  köra=inget"
säger inte att han gjorde rätt, men att folk blir sura på han?  tänk hur dåligt han mår iställe?

sen i efterhand har han kanske ångrat sig och tycker att han borde stannat men när en sån sak väl händer och han måste ta ett beslut på några sekunder är de inte alltid lätt...
så sluta gnäll om hur dum i huvudet han är.

olycklig händelse.. fel av förarn.. och nej jag tycker också att han borde stannat.
Senast redigerat av richardoo290 (22 november 2007)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
23 november 2007
richardoo290 skrev:
synd om föraren också endå..

ungen sprang säkert ut mitt i vägen och han gjorde säkert allt för o stanna..
när han sedan såg pojken ligga där tänkte han "stanna=dråp = fängelse...  köra=inget"
säger inte att han gjorde rätt, men att folk blir sura på han?  tänk hur dåligt han mår iställe?

sen i efterhand har han kanske ångrat sig och tycker att han borde stannat men när en sån sak väl händer och han måste ta ett beslut på några sekunder är de inte alltid lätt...
så sluta gnäll om hur dum i huvudet han är.

olycklig händelse.. fel av förarn.. och nej jag tycker också att han borde stannat.

hållar med, detta kan hända vem som helst även de bästa förare. ett barn är som en kyckling och kan springa var och hur som helst, förare mår säker inte bra just nu och tänker om konsekvenser över det hella. man få hoppas att han går själv till polisen och förklara allt som det var.
synd för barnen, hoppas att han klara sig utan problem.
Senast redigerat av alain (23 november 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

2 Inlägg
23 november 2007
tänk på det alla med tung högerfot !!

Maskinförare
1 163 Inlägg
23 november 2007
Jag tror det är som PlumCrazy skrev.. att paniken slog till, hamnade i chock.. och då vet man inte vad man gör.. hmm
Dock borde man ju höra av sig till polisen när chocken lagt sig, kan man ju tycka..
Är jävligt synd om grabben iaf hmm oavsett vems fel det var, så är pojken lika mkt påkörd iaf..

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

Sök