2778
Sök

Mkt grymma renoveringar (länk)

712 Inlägg
22 november 2007
Trådstartare
http://www.mat.fi/projects.htm

Fastnade vid denna finska sida.. mkt bilder att bläddra igenom om man har tråkigt

Alltså kolla in projekten dom genomfört.. gillar speciellt A-fordens träimitationsfälgar.. samt grupp-B Celican.. ser ju f*n ut som den stått i en öken i ett antal år yikes

Körv
3 535 Inlägg
22 november 2007
Sjukt galna jobb!

Truckdriving Man

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
22 november 2007
just nu tittade jag på den A Ford, mycket fin läsning
Den A Ford, det kallas projekt från 0 till 100% plus elektronic dom har tillägat inne. Undrar idag hur mycket det skulle kosta att köpa den. Grattis till dom bilbyggare.

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

349 Inlägg
22 november 2007
inge fuskjobb där inte coolt

1 997 Inlägg
23 november 2007
Inte dåliga grabbar där! big_smile

96 Inlägg
23 november 2007
Satan vilket jobb...

men skall de inte köras yikes

"Vi lägger ner X-antal timmar och X-antal pengar och renoverar en 1984 Toyota Celica
turbo till nyskick, sen ställer vi den i ett garage"

36 Inlägg
24 november 2007
galna jobb dom lägger ner å inte tanke på pengar som ligger i deras bilar... big_smile

four rings to rule them all!

8 156 Inlägg
24 november 2007
Hmm. Att återställa bilar är bra. Men att sen lackera dom så att dom ser smutsiga och använda ut?!

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

863 Inlägg
24 november 2007
Såg typ ut som min rally kadett de där smile Har dock inte sånna tillgångar på verktyg och utrymme tongue Kul att se på, mindre kul att utföra wink

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

1 703 Inlägg
24 november 2007
Den Celican ger mig svåra smärtor i buken. Vill ha!

House/Trance diggare
287 Inlägg
24 november 2007
Sjukt = )

Känns nästan som om att dem bara kan bygga en ny kaross från scratch istället, är ju knappt nåt kvar av den = )

Sök