Efterlyser folk som röstar och vågar stå för det!

Lintott
25 november 2007 · 27 Inlägg

master_- skrev:
folk har ju olika smak o stil.
Jag skulle kunna rösta ettor på många av stylad bilar här inne med påhängda plastpaktet som jag tycker är skit ful men så kanske det sitter en kille nere i malmö som  tycker den är cool o röstar en 5:a., Det är ju förfan till var o en vad dom har för smak, tycker dom din bil är ful så låt folk göra de då inget att diskutera tycker inte jag,. Folk kommer alltid ha olika smak som tur är.,

Lägg ner allt jävla snack om röstning ock låt folk tycka o tänka som dom vill..

En till som haft en dålig dag och är trött eller? cool
Nu var det ju inte så att jag sa till folk att de får inte tänka och tycka som de vill....utan jag efterlyste ärligt folk som stod för vad de röstade om.
Självklart är det upp till var och en att rösta hur de vill och tycka vad de vill.
Mvh Eva

vullen Mr White
25 november 2007 · 1 072 Inlägg

Indianturbo skrev:
Haha det verkar ju bra att skriva ett inlägg här, har fått några till bra röster, tackar för det! Alltid kul med folk som skriver, jag svarar alltid! cool
Mvh Eva

Haha så kallat röstfiske lolwink

Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Aerodynamik ...
25 november 2007 · 7 120 Inlägg

Indianturbo skrev:

master_- skrev:
folk har ju olika smak o stil.
Jag skulle kunna rösta ettor på många av stylad bilar här inne med påhängda plastpaktet som jag tycker är skit ful men så kanske det sitter en kille nere i malmö som  tycker den är cool o röstar en 5:a., Det är ju förfan till var o en vad dom har för smak, tycker dom din bil är ful så låt folk göra de då inget att diskutera tycker inte jag,. Folk kommer alltid ha olika smak som tur är.,

Lägg ner allt jävla snack om röstning ock låt folk tycka o tänka som dom vill..

En till som haft en dålig dag och är trött eller? cool
Nu var det ju inte så att jag sa till folk att de får inte tänka och tycka som de vill....utan jag efterlyste ärligt folk som stod för vad de röstade om.
Självklart är det upp till var och en att rösta hur de vill och tycka vad de vill.
Mvh Eva

Jag kan vara ärlig och säga vad jag tycker om bilar, men jag kan nästan veta i förväg vad det är för svar jag kommer få..

Lintott
25 november 2007 · 27 Inlägg

Och eftersom Aerodynamik nu varit inne på min sida så antar jag att det är han som satt en etta på min bil för att liksom "jävlas" men inte vågar skriva varför? cool
Ja ja ingen idé att framföra sina åsikter här verkar det som!? roll
Rösta gärna med ettor på min bil, det gör inget! Jag blir inte sur för det, JAG gillar min bil trots att jag aldrig gillat Saab. Vill hellre ha en Dodge Charger 72:a....cool

Mvh Eva

master_-
25 november 2007 · 730 Inlägg

Indianturbo skrev:

master_- skrev:
folk har ju olika smak o stil.
Jag skulle kunna rösta ettor på många av stylad bilar här inne med påhängda plastpaktet som jag tycker är skit ful men så kanske det sitter en kille nere i malmö som  tycker den är cool o röstar en 5:a., Det är ju förfan till var o en vad dom har för smak, tycker dom din bil är ful så låt folk göra de då inget att diskutera tycker inte jag,. Folk kommer alltid ha olika smak som tur är.,

Lägg ner allt jävla snack om röstning ock låt folk tycka o tänka som dom vill..

En till som haft en dålig dag och är trött eller? cool
Nu var det ju inte så att jag sa till folk att de får inte tänka och tycka som de vill....utan jag efterlyste ärligt folk som stod för vad de röstade om.
Självklart är det upp till var och en att rösta hur de vill och tycka vad de vill.
Mvh Eva

Så du menar att folk är tvungna att skriva en kommentar varför dom har röstat en tex 1:a?

Vad spelar det förroll vad folk röstar för betyg?
Inte skulle jag då bli ledsen att någon röstade en 1:a på min bil om jag la ut den här på garaget, upp till var o en vad dom tycker.


O NEJ jag är inte trött eller sur

klimpan
25 november 2007 · 2 600 Inlägg

jag skiter i och rösta om jag inte tycker om den bilen. men bara för att jag inte röstar betyder det inte att jag är taskig . eller ?  då mennar jag ettor eller två or  tycker jag att den ser ok ut så  röstar jag ok smile

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Phaetoon
25 november 2007 · 8 156 Inlägg

Det viktigaste är att så många som möjligt röstar. smile

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
master_-
25 november 2007 · 730 Inlägg

Phaetoon skrev:
Det viktigaste är att så många som möjligt röstar. smile

Precis, en 1:a är ju bättre än ingen röst alls ju;)

vullen Mr White
25 november 2007 · 1 072 Inlägg

Får vara glad för de man får wink

Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Lintott
25 november 2007 · 27 Inlägg

master_- skrev:

Indianturbo skrev:

master_- skrev:
folk har ju olika smak o stil.
Jag skulle kunna rösta ettor på många av stylad bilar här inne med påhängda plastpaktet som jag tycker är skit ful men så kanske det sitter en kille nere i malmö som  tycker den är cool o röstar en 5:a., Det är ju förfan till var o en vad dom har för smak, tycker dom din bil är ful så låt folk göra de då inget att diskutera tycker inte jag,. Folk kommer alltid ha olika smak som tur är.,

Lägg ner allt jävla snack om röstning ock låt folk tycka o tänka som dom vill..

En till som haft en dålig dag och är trött eller? cool
Nu var det ju inte så att jag sa till folk att de får inte tänka och tycka som de vill....utan jag efterlyste ärligt folk som stod för vad de röstade om.
Självklart är det upp till var och en att rösta hur de vill och tycka vad de vill.
Mvh Eva

Så du menar att folk är tvungna att skriva en kommentar varför dom har röstat en tex 1:a?

Vad spelar det förroll vad folk röstar för betyg?
Inte skulle jag då bli ledsen att någon röstade en 1:a på min bil om jag la ut den här på garaget, upp till var o en vad dom tycker.


O NEJ jag är inte trött eller sur

Det spelar väl ingen roll vad folk röstar på men om du läser mina inlägg så kanske du förstår vart jag vill komma. Och som jag sa så gör det väl inget om man röstar med ettor, jag blir inte heller sur MEN en kommentar kanske vore kul att få. En del KANSKE kan få hjälp, en del KANSKE kan bli inspirerade att ändra till kanske något bättre. Vem vet?

Det var värst vad folk ska hacka på en! Vad har jag gjort er för galet?
Jag skrev en åsikt och nu hackar ni på en som om jag gjort något helgalet!? Vad är det för fel på er?roll
Ursäkta att jag störde!
Mvh Eva

vullen Mr White
25 november 2007 · 1 072 Inlägg

De slutar alltid så här i en sån här tråd..Sök upp den andra tråden om detta å kika där får du se smile

Volvo 945 LTT "Smink by Hällsjö Styling" (1997)
Chevrolet impala ss cab "no kebab tuning" (1965)
Phaetoon
25 november 2007 · 8 156 Inlägg

Hmm. Man kanske skulle belöna dom som är bra på att rösta?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Phaetoon
25 november 2007 · 8 156 Inlägg

Indianturbo skrev:
Det var värst vad folk ska hacka på en! Vad har jag gjort er för galet?
Jag skrev en åsikt och nu hackar ni på en som om jag gjort något helgalet!? Vad är det för fel på er?roll
Ursäkta att jag störde!
Mvh Eva

Du gjorde inget fel. Det är bara det att den här diskussionen har förts förut och det är många som är upprörda över betygssystemet. Många åsikter som inte går ihop. Dom med fina bilar vill inte få 1:or och dom med fula bilar vill inte det heller.
Sen så är det ju så att dom med lite fulare bilar blir sura om någon med bra betyg klagar på att dom fått ettor. Det är min teori iaf. Sen så är det sent på kvällen wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
25 november 2007 · 2 258 Inlägg

Tycker ma kan ta bort betygsystemet helt o hållet... skapar ju bara massa konflikter... Irreterande...

Sump Runk Rätt O Slätt!
John87 Stolt Volvoägare
25 november 2007 · 4 913 Inlägg

Är man så rädd för ettor, lägg inte ut bilen på ett ställe där det går att rösta på den.

Problemet löst.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
bmx
25 november 2007 · 7 100 Inlägg

har alldrig röstat en 1:a!!!!!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
25 november 2007 · 2 258 Inlägg

bmx skrev:
har alldrig röstat en 1:a!!!!!

Intresseflaggan Hissad tongue

Sump Runk Rätt O Slätt!
bmx
25 november 2007 · 7 100 Inlägg

HyperSonica skrev:

bmx skrev:
har alldrig röstat en 1:a!!!!!

Intresseflaggan Hissad tongue

haha fan va najs cool

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
MrTurbo Better than God \o/
25 november 2007 · 1 883 Inlägg

Just detta med betygen är anledningen till att jag inte har någon bil upplagd längre. Det räckte man skrev något på forumet som var "störande" så fick man en flock låga betyg.

Jag gillar inte alla bilar men en bil som är i ordning och massa jobb nedlagd på röstar man inte toklågt på ändå. Skabbiga vinterbilar eller slita bruksbilar kan förtjäna sådana betyg men inte hobbybilar.

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 2,3i "Cabben" (1997)
Masterworks
25 november 2007 ·

Kommentarer är roligare än betyget tycker jag! cool

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang