hahaha måsta kolla vad ja hette här då ja har auto inlogg. konstaterade att de måste vara pga fantasibrist
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
När jag registrerade kontot hade jag en mondeo (inte den jag har nu , första bilen en -93), och på den tiden gick det inte att ställa in Från: och eftersom jag bor i Finland så fick det bli en förkortad version (fin) därav mondeofin. Dålig fantasi antar jag, passade dåligt när jag hade golfen men nu passar det ju igen
När jag gick i 2an och skulle göra mitt första forskararbete (dinosaurier) kollade jag i en dinosauriebok och udda som jag är blev jag förtjust i Ichtyostegan, ett grodliknande amfibiedjur med pansar och vägde uppåt 100kg. Är fortfarande faschinerad av dinosaurien. (har tidigare haft "tyvus" som internetnamn, kommer från att jag bara la ned handen på tangentbordet och fick det som namn när jag skulle skriva high score på ett spel;P) Och det blev jag trött på.
kanske fantsibrist jag med?*ler* jenni som en snyggare förkortning på mitt namn och jag var tvungen att ha nummer på mitt användarnamn på en annan sida och 112 e det lättaste numret att komma ihåg och då har jag använt samma användar namn på dom flesta ställen för att inte tappa bort mig *ler*
Eftersom jag kommer från storsthlm tyckte jag att ett namn som innefattade något med "stad" vore lämpligt. Så BigCityGuy klingade ganska bra i mina öron.
Mitt måste vara totalt fantasilöst! Är tjej och kör supra helt enkelt Har haft planer på supra många år och har gått från celica till celica-supra till supran jag har idag..
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P