3679
Sök

Vart har alla bil brudar tagit vägen??? som gillar bilar?

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
26 november 2007
Trådstartare
Tjena satt o fundera nu en minut på vart alla bil brudar tagit vägen?
när vi åkte sverige runt i sommras var dom över allt  sat tmed sina fina bilar/pojkvännens) smile

Så kan det vara så att ni har ställt av er med o gott o lagt er i garaget??

allvarligt jag vill se mer brudar på  sina bilar tycker det är sketkul att det finns sånna med som man kan dela erfarenhet med för ni tejjer e tro det eller ej rätt bra på att
hitta på  snygga set att styla bilen på smile
har en primadonna själv här hemma som  lägger sig i vad ja gör i garaget haha
(men ja bestämmer endå hehe)

nej men se till o träd fram fån alla dunkla vrån o gör er sedda smile

tack o hej leverpastej!

Mvh// Okim // Jocke

Inläggskritiker
990 Inlägg
27 november 2007
Okim skrev:
när vi åkte sverige runt i sommras var dom över allt  sat tmed sina fina bilar/pojkvännens) smile

Så kan det vara så att ni har ställt av er med o gott o lagt er i garaget??

allvarligt jag vill se mer brudar på  sina bilar tycker det är sketkul att det finns sånna med som man kan dela erfarenhet med för ni tejjer e tro det eller ej rätt bra på att
hitta på  snygga set att styla bilen på smile
har en primadonna själv här hemma som  lägger sig i vad ja gör i garaget haha
(men ja bestämmer endå hehe)

nej men se till o träd fram fån alla dunkla vrån o gör er sedda smile

tack o hej leverpastej!

Frågan är väl om du inte vill göra lite mer än att dela bil erfarenheter med dom.
Senast redigerat av Hammarslag (27 november 2007)

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
27 november 2007
Finns en tråd med garaget-tjejer som presenterar sig, men jag orkar inte leta fram den nu. Men jag är en av alla som hänger här i alla fall! smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
Njaa var juh inte så ja mena direkt men men smile

cool

var väl ett dåligt samtalsämne ja kom upp med haha

Mvh// Okim // Jocke

3 390 Inlägg
27 november 2007
Okim skrev:

Har för mig att alla stack till Grönland... men var nog bara ett ryckte.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Dra mig i draken!!!
616 Inlägg
27 november 2007
Trådstartare
fan va ja älskar att skapa trådar smile

Mvh// Okim // Jocke

129 Inlägg
27 november 2007
de finns la rätt många här om inte ja minns fel wink smile

Karossarn

1337
1 343 Inlägg
8 156 Inlägg
27 november 2007
Dom är inte lika tokiga så att dom ger sig ut nu när det är mörkt, kallt och blött ute.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

12 086 Inlägg
27 november 2007
Phaetoon skrev:
Dom är inte lika tokiga så att dom ger sig ut nu när det är mörkt, kallt och blött ute.

haha fan vilken sanning smile
men de är ju nästan de ända nöjjet man har på vintern förutom julafton.. att samlas och sladda på bilprovningen wink

Better than God \o/
1 883 Inlägg
27 november 2007
Nille_del_Mar skrev:
vem bryr sig?

Precis.  roll
Senast redigerat av MrTurbo (27 november 2007)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

GirlsGoFast
172 Inlägg
27 november 2007
Vi i GirlsGoFast jobbar med saken... wink

http://www.girlsgofast.com
http://200sx.kicks-ass.net/anna_/
GirlsGoFast - klubben för biltokiga tjejer! Nu över 750 medlemmar! =)

Toker
491 Inlägg
27 november 2007
Kanske nån som har stulit dom?
Vi får amnäla dom som försvunna..

Själv har jag stulit en, men hon ska få utrymme här med..   ;]

Toker Jr 081102

196 Inlägg
28 november 2007
här är en till..  fel av mig.. VAR.. jag sticker nu ja..
Senast redigerat av Louise (28 november 2007)

Darth Vader
1 644 Inlägg
28 november 2007
Jag älskar hur tydligt det är med hur uppmärksammade Tjejers bilar blir jämfört med killars. Om en kille byggt eget ljudsystem med kondisar och gud vet allt, blir det 5-10 kommentarer. Om en tjej har satt in en aktiv GAS-låda färdig från fabrik får hon 30 kommentarer smile

Slutsats, vill du ha en bil med många kommentarer, ge den till din flickvän och be henne regga sig på gorg
Senast redigerat av DoWahDiddy (28 november 2007)

Braaaaap?

1 297 Inlägg
28 november 2007
DoWahDiddy skrev:
Jag älskar hur tydligt det är med hur uppmärksammade Tjejers bilar blir jämfört med killars. Om en kille byggt eget ljudsystem med kondisar och gud vet allt, blir det 5-10 kommentarer. Om en tjej har satt in en aktiv GAS-låda färdig från fabrik får hon 30 kommentarer smile

Slutsats, vill du ha en bil med många kommentarer, ge den till din flickvän och be henne regga sig på gorg

hahah mm.. störtskönt.. men vad ska man förvänta sig.. är ju en hel del fler killar här.. och killar gillar tjejer smile

Tro inte allt du hör om mig, sanningen är värre.
991 Inlägg
28 november 2007
Här är en till smile

Varför följa strömmen när de bränner mer kalorier att simma motströms?
www.mondoblog.se/misscarbon

196 Inlägg
28 november 2007
MrTobias skrev:
DoWahDiddy skrev:

hahah mm.. störtskönt.. men vad ska man förvänta sig.. är ju en hel del fler killar här.. och killar gillar tjejer smile

Det är just därför jag sticker.. jag skulle vilja ha min bil "uppriktigt" betygsatt jag vill inte ha en 5a bara för att jag är tjej liksom..tongue kanske ska regga mig som kille här då..

1 703 Inlägg
28 november 2007
Louise skrev:
MrTobias skrev:
DoWahDiddy skrev:

Det är just därför jag sticker.. jag skulle vilja ha min bil "uppriktigt" betygsatt jag vill inte ha en 5a bara för att jag är tjej liksom..tongue kanske ska regga mig som kille här då..

Du kan kalla dig Broder Louie big_smile

196 Inlägg
28 november 2007
henkebenke skrev:
Louise skrev:
MrTobias skrev:

Du kan kalla dig Broder Louie big_smile

Haha jag ska fundera på saken.. jag är rejält sugen iaf.. haha

Sök