3496
Sök

nackdelar och fördelar med Supra MKIII?

32 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
Hej
skulle nu vilja att så många som möjligt med erfarenhet om Supra MKIII kan berätta om alla nackdelar och fördelar med denna bil, är nämligen väldigt sugen på en sådan....
tack på förhand:Dtongue

32 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
hahaha aa david;) det vet jag därför blire ju en 200 istället;) hahaha

39 Inlägg
4 december 2007
hallå där...
kika för guds skull efter att den inte går upp i kok o sprutar ut vatten ur expansionskärlet eller att du har majonnäsblandning i oljan,,,då har man bhg som d kallas(blow head gasket)
topplockspackningen som har gått för dig... få se... slammrande ljud vid typ 2000 varv eller så vevstakslagret som gått...
dem är välkända för dessa fel har precis haft det nu så som jag ska fixa under vintern
o d är inte gratis fast en mekaniker ja känner så kommer nog kostnaden upp i typ ja 10000-20000 beroende på va jag byter o inte byter....
kolla upp dessa faktorer om du ska kika på nån....

Meister
6 763 Inlägg
4 december 2007
Naaj! 200n är dyr den med. Du får väll kolla vad de kostar båda två. Sen kan du inte åka likadan bil som henke. Det är bättre att du får komma och bogsera honom istället för att jag ska få bogsera er båda två... big_smile

39 Inlägg
4 december 2007
men nu måste man ju överväga positiva grejerna me såklart...smile
helt underbar bil att köra fort i kurvorna me, ta av targataket o känns nästan som en cab kan trimmas enormt om man bara gör d riktigt... kan nog plocka ut ca 450 hk om man vill... och om man har råd så att säga...smile
när turbon trycker är d så jävla underbart skönt att köra supra...shit va man längtar efter sommaren nu då,,,,,suck

får kolla upp min om du vill....
men sen kan ja rekommendera att du går me i supras.nu/forum där finns allt du kan tänka dig om du vill fråga om supror hos mer eller mindre experter...smile

32 Inlägg
4 december 2007
Trådstartare
okeej tack för alla fördelar/nackdelar.... aa har hört att de är alldeles underbara att köra;)
Senast redigerat av Niklas90 (4 december 2007)

39 Inlägg
4 december 2007
helt underbara är dem... dem bara susar fram i kurvorna... den är ju ganska tung så den går väl som ett mindre lok kan man ju säga..haahah  smile
ja tror min väger typ 1735 eller nått i tjänstevikt o typ 2,1 ton me full last så....lollol
men full last har man sällan i sån här bil....smilesmile
en själv + nått snyggt att sitta bredvid brukar det vara ju ahahaha
inge mer än så...hahahaha

Gokartförare och Skidåkare
227 Inlägg
5 december 2007
camaro67 skrev:
Naaj! 200n är dyr den med. Du får väll kolla vad de kostar båda två. Sen kan du inte åka likadan bil som henke. Det är bättre att du får komma och bogsera honom istället för att jag ska få bogsera er båda två... big_smile

HAHAHA  lol David, jag tror nog inte de är jag som kommer bli bogserad big_smile wink

Meister
6 763 Inlägg
10 december 2007
Henrik_G skrev:
camaro67 skrev:

HAHAHA  lol David, jag tror nog inte de är jag som kommer bli bogserad big_smile wink

HostvevlagerrasHost lol

Sök