11 december 2007
Trådstartare
Urkas skrev:
PaintWorX skrev:
Reyez skrev:
varför skriva på Engelska när du kan svenska??
I could proberbly write Swedish too ............ but maybe i write something wrong and boooooop 5,000 Swedish Vikings as enemys.............`
Finns folk som skriver äckligt dålig svenska här även fast dom är 100% svenskar. Så jag tvivlar på att din svenska är så mycket sämre.
Men oavsett hur bra/dålig din svenska är tycker jag att du ska köra svenska ändå. Är man i sverige så ska man försöka använda språket så mycket som möjligt imo. Ta seden dit du kommer etc etc.
Fast jag kan iaf säga att jag är säker på att du lyckas bättre med den där bilen än vad herr fun gjorde. Bara en sån grej som att sätta luftfiltret genom huven var ett rejält misslyckande. ;\
But he Won!!!!!!
Som jag har sagt , "min svenska suger " men om de i ok , jag vill skriver på engelska
De i ganska roligt at läsa detta här text..........för att ner ni är full ni bruker prata engelska................WHY??
Sponswers:Svenska Fälg ,CD bilradio , Grunt.se , Raidopower.se , Exydos car audio , Alpine , Orion , Streetperformance , Zanders technology , Ralphs däck , Standox , Henrikssons import
Fastest mo-fo in town
http://www.heave.se/mp3/8ball.mp3
"Masterworks" elmia 2010