3436
Sök

_Glenne_´s Sierra 2,8 GHIA -88| nu 8/9 -08, nu är projektet slut, bilen inte längre i min ägo!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
okej, tackar... ska kika på länken lite då smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

7 100 Inlägg
22 maj 2008
vart själv sugen på att beställa,fast dom där som gick snett på huven smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
jaa dom där som gick snett på huven skulle passa kanon bra till mina planer med dekalerna på huven, blir nog att beställa ett sånt kit till huven nästa gång man får pengar smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

7 100 Inlägg
22 maj 2008
hehe japp,gört smile billigt var det ju ochså smile
fast du kanske inte vill ha speedparts klibban tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
22 maj 2008
Trådstartare
hehe äsch, spela roll... är ju för utseendets skull då spelar det nästan ingen roll vad det står på dom tongue

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
23 maj 2008
_Glenne_ skrev:
hehe äsch, spela roll... är ju för utseendets skull då spelar det nästan ingen roll vad det står på dom tongue

nä men man kan ju inte annonsera för ett saab styling/trimm företag på en ford ju

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
äh spela roll haha tongue

1 944 Inlägg
23 maj 2008
_Glenne_ skrev:
äh spela roll haha tongue

word wink

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Bärs!
3 456 Inlägg
23 maj 2008
_Glenne_ skrev:
http://i26.tinypic.com/e9gm7t.jpg

Skippa dekalerna längst bak på framdörren & bakdörren.
Kör 4st ovanför & 1 under list i framkant på framdörren, tror det blir lagom...
Sen lär du väll byta till den andra huven så du får en grill?

Mitt tycke iaf...

Garaget.org peakade 2008.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
hehe okej... jag tyckte det blev snyggt när dekalerna går bakåt där nere smile och ja, jag funderar på att byta till nyare huven.. men jag får se, är ju så få som använder sig av denna äldre huv när dom stylar sierror tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
lite saker som kommer nästa gång jag får pengar:

* xenon 6000K
* dekalsats till huven
* nya kofångare
* färg för att lacka dom nya kofångarna samt bättra på trösklarna då dom blivit lite blästrad av hjulen

det är väll vad jag har tänkt att köpa nästa gång jag får in lite pengar på kontot smile

Utbildad hobbymekare
1 125 Inlägg
23 maj 2008
inga dekaler, ser fjompigt ut

men de e ju en smak sak

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
hehe jag tycker det är snyggt iaf... men som du säger, det är en smaksak smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
satt och tänkte lite nu... planerade och tänkte efter lite osv... och går det som jag har planerat så kan jag kanske beställa ett combat paket redan nästa månad smile smile

49 Inlägg
23 maj 2008
Neejelle, Cosworth fronten är ju snyggare!!smile
är den dyrare?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
23 maj 2008
Trådstartare
ser ju så tam ut då, vill ha en feeeet bil tongue

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
jahapp idag har jag fått lite gjort också... tog bort fram fälgarna och slipade ner dom, maskerade, grundade och lackade dom.. sedan medans jag lät dom torka så for vi och hämtade hem "pussy wagon", chevan alltså tongue... tänkte också montera sänknings fjädrarna jag har liggandes idag, men det vart inte, tänkte försöka hinna med det imorgon smile... nu är det ganska klart också, det kommer ett combat kjolpaket nästa månad! smile

monterat bort båda hjulen fram, och nej, bilen är inte matt igen, den är bara jäääävligt dammig tongue
http://i28.tinypic.com/6ntgtt.jpg

slipade och maskerade smile
http://i29.tinypic.com/w0sx3l.jpg

grundlackade smile
http://i25.tinypic.com/pamh.jpg

och vit lackerade smile
http://i32.tinypic.com/10nzx44.jpg

tyvärr så vart telefonen strömlös därför har jag ingen bild efter att jag monterade dom, fast å andra sidan så  är det väll inget märkvärdigt när jag endå har börndäcken bak samt att ni redan har sett den med vita fälgar tongue

och som sagt, imorgon tänkte jag försöka hinna montera sänkningsfjädrarna jag har smile
Senast redigerat av _Glenne_ (26 maj 2008)

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
kan väll slänga in en bild på grejjerna som kommer inom en par månader också! big_smile

http://i31.tinypic.com/xf91ja.jpg

där har vi combat paket och GTR extreme vingen big_smile

Lite överallt..
612 Inlägg
26 maj 2008
Shit!

Kommer att bli en grym bil när den är klar! smile

Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
hehe jaa, det är väll det jag hoppas på... combat paketet kommer iaf på nästa månad och vingen månaden därpå, sen tänkte jag köra en snabb lack (men endå seriöst) på grejorna tills i vinter då jag funderar på att låna lackboxen på min förra praktik och lacka om hela bilen smile

Sök