2680
Sök

_Glenne_´s Sierra 2,8 GHIA -88| nu 8/9 -08, nu är projektet slut, bilen inte längre i min ägo!

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
hade tråkigt nu på morgonen så jag gjorde en snabb PS modd... men ni ser ju ungefär hur det är meningen att den ska bli.... orkade inte modda dit GTR vingen eller dekalerna dock men men

https://www1.garaget.org/archive/23/22849/73083/73083-893593.jpg

kommer bli hur fet som hellst ju... längtar tills den är klar big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 944 Inlägg
30 maj 2008
_Glenne_ skrev:
hade tråkigt nu på morgonen så jag gjorde en snabb PS modd... men ni ser ju ungefär hur det är meningen att den ska bli.... orkade inte modda dit GTR vingen eller dekalerna dock men men

http://www1.garaget.org/archive/23/22849/73083/73083-893593.jpg

kommer bli hur fet som hellst ju... längtar tills den är klar big_smile

Glenne ! . om den blir så där, då blir den fan fet, och jävligt läskig, vill inte möta den där en mörk natt :S tongue wink

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
hehe jao, meningen är ju att den ska bli så där... inte nå vidare svåra mdds heller... på med combat paket, GTR vingen, bygga om huven och sen en lack smile... men det är den där bildne ungeför jag har i huvudet på hur den ska se ut när den är klar smile.. hahhaahahahaha tongue

tror faktiskt jag behåller den äldre huven också.. såg nu på ps bilden att det blir riktigt läckert med den äldre huven plus att dom som stylar sierror osv jämt byter ut huven till den nyare, därför funderar jag på att gå emot strömmen och ha kvar den äldre huven big_smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

1 944 Inlägg
30 maj 2008
_Glenne_ skrev:
hehe jao, meningen är ju att den ska bli så där... inte nå vidare svåra mdds heller... på med combat paket, GTR vingen, bygga om huven och sen en lack smile... men det är den där bildne ungeför jag har i huvudet på hur den ska se ut när den är klar smile.. hahhaahahahaha tongue

tror faktiskt jag behåller den äldre huven också.. såg nu på ps bilden att det blir riktigt läckert med den äldre huven plus att dom som stylar sierror osv jämt byter ut huven till den nyare, därför funderar jag på att gå emot strömmen och ha kvar den äldre huven big_smile

hehe, men blir fan bra ! sj så moddade jag gammla huven så den ser ut som nya smile

har du jätte tråkigt får du gärna slänga en kommentar i någon av mina projekttrådar :)
Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
30 maj 2008
Trådstartare
hehe jao smile... hehe joo jag vet, vart ju bra det med smile men jag kör nog som sagt med gammla huven smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
3 juni 2008
Trådstartare
står rätt så stilla just nu, både pga ekonomin samt att jag inte kommer på nånting att göra på bilen nu innan kjolpaketet och de kommer.... men jag tänkte iaf försöka få tag på nå däck så jag kan få på fälgarna bak också nu i veckan smile

1 997 Inlägg
3 juni 2008
Ser arg ut på den ps:ade bilden. big_smile

Skulle bli grym om du fick den ungefär i den stilen! wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
hehe tackar smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 juni 2008
Trådstartare
vi får se hur det blir med kjolpaketet denna månad, har fått nåra oberäknade räkningar och sånt.. men ska försöka så gott jag kan att få ekonomin att gå runt så jag kan inhandla kjolpaketet denna månad

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
5 juni 2008
Trådstartare
nu har jag iaf skaffat ett par 16" bättre begagnade däck, så tänkte ringa en polare som har haft däckmaskin och höra om han har den kvar och om han är hemma... isf åker jag och lägger om däck ikväll och då får jag på fälgarna bak också big_smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
jahapp nu har jag skaffat ett nytt steg till mina 2x15"are, fick ett sjukt bra pris på det av en polare som behövde väldigt snabba pengar tongue.. ett MDS GP800 klass D monoblock... 1600W max och 800RMS så det duger gott och väl faktiskt märkte jag... låter fullt tillräckligt nu tongue

så här ser det ut iaf
http://i32.tinypic.com/1562z6f.jpg

sen har det inte hänt så mkt mer.. eller joo, jag har monterat 6x9or i hatthyllan istället för 6,5or smile

735 Inlägg
8 juni 2008
Fint med pyssel smile hoppas du får ihop pengar till kjolpaketet smile

Born With Nothing..Die With Everything

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
8 juni 2008
Trådstartare
hehe jao, men bara viljan finns så brukar det fixa sig smile

735 Inlägg
9 juni 2008
_Glenne_ skrev:

Sant så sant själv ska man börja modda bromsarna på cykeln lol att man f-n inte kan låta något vara ifred haha kanske skulle hålla sig till bilen

Born With Nothing..Die With Everything

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
9 juni 2008
Trådstartare
Broken-Arrow skrev:
_Glenne_ skrev:

Sant så sant själv ska man börja modda bromsarna på cykeln lol att man f-n inte kan låta något vara ifred haha kanske skulle hålla sig till bilen

hahahha jaa men det ju kul också att pilla på saker och ting tongue

1 944 Inlägg
11 juni 2008
fan glenne, nu när jag hade åkt över 40 mil så fick jag int ens höra vad du maxar i bilen tongue

off-topic : ska du in till byn senare ? ta med dig lyktan då smile

Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
men vafan ni drog ju när jag stod och surrade med macon tongue

vet inte, har inte så mkt soppa, eller iofs så får man ju en liten pengar av dig för bakljuset så då kanske man kan åka ner till matfors en sväng smile
Senast redigerat av _Glenne_ (11 juni 2008)

1 944 Inlägg
11 juni 2008
_Glenne_ skrev:
vet inte, har inte så mkt soppa, eller iofs så får man ju en liten pengar av dig för bakljuset så då kanske man kan åka ner till matfors en sväng smile

okej, du kan ju höra av dig isf, om du har kvar tel-nr mitt. annars msn. smile

Saab 900NG - Breddning
Volvo Amazon - Polisbil
Volvo V70N - Bruksbil

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
b0nd3n skrev:
_Glenne_ skrev:

okej, du kan ju höra av dig isf, om du har kvar tel-nr mitt. annars msn. smile

jao, måste bara dra till farsan och leta fram skiten tongue hm tror inte jag har kvar ditt telenummer, har ju bytt telefon och nummer jag ju så man har ju gått miste om några nummer smile

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
11 juni 2008
Trådstartare
trots att det har regnat idag så har jag iaf gjort en pimpad grej tongue har kopplat in konstant lysande
sidomarkeringar smile

här håller jag på att grejja lite tongue
http://i26.tinypic.com/dwa0cj.jpg

och efter lite kopplande så se på fan att det lyser konstant tongue
http://i25.tinypic.com/2whl9qp.jpg

syns lite dåligt på den här bilden
http://i26.tinypic.com/205y1it.jpg

bättre helhetsbilder kommer när det blir lite mörkare ute smile

och ja, dom blinkar faktiskt också när man slår på blinkersen! smile

fyfan va sierran är en tråkig bil när det är blött... totalt omöjligt att få ner hästarna i backen... släpper utan koppling 1an och 2an bara av att man gasar och sen när man slänger i 3an så fortsätter det spinna tongue men fan så kul det är att åka brett big_smile

Sök