ja det har jag gjort, tyckte de blev bra för o va första gången iaf!
Jaa, lätt! Hur snyggt som hällst! Ska lacka min själv också senare.. har ingen som hellst erfarenhet..
Kul att se att det går att få det bra även fast man inte är proffs!
Tackar!
Går fint att lacka själv, men du måste ha tålamod och inte vara rätt för jobb! Mycket mer arbete än vad man tror! Maskeringen bara tog 9 timmar, på två pers!
Men resultatet blir ju därefter:)
brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
Varför gjorde du inga modifieringa om du ändå skulle lacka? Typ ta bort handtagen bak, emblemet o torkarhålet på bagageluckan tex? :S
Bilen skall användas som bruksbil, så handtag och torkare är skönt att ha. Om jag bara skulle ta bort emblemet så skulle det sett konstigt ut om torkarn satt kvar.
Skulle jag gjort något med bakluckan, så skulle jag lagt igen hela skiten. Gillar dock inte släta bakluckor på golf 3
brett ställ, lördakväll!
Mjo dom där stolarna skulle man ha haft Men hur går det Hasselstrom? Blivit av med förkylningen?
Sant, hade suttit fint med skin! men domhär får duga! e ju fasen så mycket bättre än dom gammla iaf!
Förkylningen är borta och framåt går det! Har precis kopplat in larm, elspeglar och fjärrlås i bilen. Jäkla jobb det vart... Men fasen vad mycket bättre det blir, nu slipper man låsa varje dörr för sig. Inredningen har ochså hittat sin plats och alla hjulhus är färdiga.
sidokjolarna är också monterade och breddarna skall på efter lacken, även alla kofångare o dörrhandtag.
Dock har det inte blivit några bilder då jag slarvat bort kameran:( men ska leta i morgon som en gnu o knäppa några kort! Håll tillgodo:)
MVH
Hasselström
brett ställ, lördakväll!