här har det gått frammåt ser jag! mycket snyggt har det blivit också kommer förmodligen att läsa om denna tråd då jag ska rostlaga min golf och lacka den men det blir förmodligen inte före nästa vinter måste ju fixa ett garage också kämpa vidare så är det bara ut och glida sen!
här har det gått frammåt ser jag! mycket snyggt har det blivit också kommer förmodligen att läsa om denna tråd då jag ska rostlaga min golf och lacka den men det blir förmodligen inte före nästa vinter måste ju fixa ett garage också kämpa vidare så är det bara ut och glida sen!
Joda framåt går det allt! just nu är det ljudbygge som gäller. Golf är roliga bilar och lätta o hålla på med, men golf 2 16v eller g60:n är nog allt roligast! Lycka till med garaget o så får du slänga upp en tråd sen du med!
brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
Ja säger bara jädrar va du lägger ner arbete på den!!! Få till det här sista lika snyggt nu så jävlar då har du en bil o va stolt över!! Kom igen nu ge oss en update nu!!!! //Dennis
en får tacka allihopa! har vart ute o ölat lite nu när man blitt ett år äldre..
uppdate kommer i morgon på ljudbygget, så stay tuned!
GRATTIS på födelsedagen i efterskott. Antar att du fyllde igår... Men sov inte nu å skit i att du e bakis upp å hoppa nu så man får se lite nya bilder som du lovade inatt....
Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391
Har suttit och läst igenom detta projekt nu, och du har gjort ett fantasktiskt arbete måste jag säga.. är mycket imponerad!! Det är roligt att se att allt går att göra om man bara har viljan!!
en får tacka allihopa! har vart ute o ölat lite nu när man blitt ett år äldre..
uppdate kommer i morgon på ljudbygget, så stay tuned!
GRATTIS på födelsedagen i efterskott. Antar att du fyllde igår... Men sov inte nu å skit i att du e bakis upp å hoppa nu så man får se lite nya bilder som du lovade inatt....
Tackar:) inte bakis här inte;) kommer bilder på ljudet nu!
slät sida.
andra sidan. neon som lyser när skuffen öppnas.. slutsteget ska nog lackas vitt..
Sådärja! lite halvkassa bilder. bättre kommer sen när bilen blir klar;) ska nog ha en liten fotosession då:)
brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
Ojoj, nu så händer det grejjer! Ser ju mkt bra ut! Men jag tycker inte du ska göra nåt speciellt med GTD:n, satsa allt på en bil istället, du kan ju inte köra 2 bilar samtidigt ändå Och förresten, brukar inte Golfar klara ett kamremsras rätt hyggligt?? E väl bara till att sätta på en ny o köra iväg