Jag hade nog bytt baklysen också. Typ mer svart aktigt glas. Sen sänkt den så den blev låg
Det har jag glömt säga med! att den är redan sänkt sen de sista riktiga bilderna togs. är kanske lite svårt att se där den står nu hur sänkt den är, men lite lägra är den iaf!
angående baklysena så har jag faktiskt haft hemma tonade lysen och endel andra och provat dessa på bilen... jag kanske har konstig smak, men jag gillade faktiskt originalet bäst!
mvh
brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
Tråkigt att se den stående i ett skjul istället för ditt trevliga garage Vore kul om du kunde fixa iordning den och sedan slänga upp ett par bilder på hur slutresultatet blev
Tråkigt att se den stående i ett skjul istället för ditt trevliga garage Vore kul om du kunde fixa iordning den och sedan slänga upp ett par bilder på hur slutresultatet blev
joo garaget rymmer inte hur mycket som helst desvärre:/ men den står iaf skyddad mot väder och vind där den står, och det finns lyse så det duger:)
iordning skall den bli och bilder kommer det att komma:) ska grunda huven imorgon tänkte jag mig!
mvh// anton
brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"