Har kollat igenom hela tråden nu, och måste säga att jag är imponerad Att du orkar typ göra om allt igen är grymt! Det blir ju dessutom rätt bra Men jag tycker inte att du ska lacka den vit. Finns för många vita golfar... Jag tycker antingen originalfärgen (hur tråkigt det nu än låter, men den var ju fin), eller svart som du själv var inne lite på Återigen - grymt jobb!
Har kollat igenom hela tråden nu, och måste säga att jag är imponerad Att du orkar typ göra om allt igen är grymt! Det blir ju dessutom rätt bra Men jag tycker inte att du ska lacka den vit. Finns för många vita golfar... Jag tycker antingen originalfärgen (hur tråkigt det nu än låter, men den var ju fin), eller svart som du själv var inne lite på Återigen - grymt jobb!
tackar tackar!
dock blir den antingen svart eller vit...
var inne lite på originalfärgen först, men då springer genast pengarna iväg.. dyrt med metalliklack och så vet jag inte om resultatet blir tillfredsställande:/
så antingen svart eller vit... vitt lutar det mest åt nu..
skulle egentligen behöva någon som lekte lite i ps!
vill inte försöka mej på de själv då det bara slutar med en bild som liknar en påse nötter:P
mvh anton
brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"
Ser riktigt bra ut.. kul att du kämpar på trots motgångar.. Tycker absolut du inte ska måla bilen vit.. tråkigaste bilfärgen enligt mig. Svart skulle sitta fint och lacka om fälgarna vita
Ser riktigt bra ut.. kul att du kämpar på trots motgångar.. Tycker absolut du inte ska måla bilen vit.. tråkigaste bilfärgen enligt mig. Svart skulle sitta fint och lacka om fälgarna vita
lycka till i fortsättningen / kimmy
det stog mellan svart bil med vita fälgar, eller vit bil och svarta fälgar!
tycker att det är lite uttjatat med svarta golfar, så jag valde vit helt enkelt:)
på tisdag är det lack!
.........i alla fall grund!
brett ställ, lördakväll!
"Kan de va så att turbon inte får tillräkligt med bensin eller?"