3168
Sök

Volvo s40 2.0T tappar kraft ?

Golfen
128 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
Tjena tjena har en volvo s40 2.0t års moddel 98  som jag nyligen har inhandlat. bilen är chippad på autotech och de inget öppet filter på.

Det är så att efter en stund av hård körning säg en 2 min, så känns det som den tappar all kraft. Tävlade med min bror som har en V40 2.0t orginal och vi körde en sträcka på 4 km efter halva sträckan så gick hans bil klart mycket bättre. Vad kan ha hänt med bilen ? snälla behöver verkligen hjälp blir galen här när broshans orginala skutte piskar om mig liksom.

Tack på förhand

Mvh Dani

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans

Forummoderator
10 576 Inlägg
15 december 2007
Hej

Just -98 har bekymmer med styrboxen.  kör kite till så du har en klar bild över problemet, och ring Autotech på 0520-480520 och fråga Thomas om ditt bekymmer, sätter på att han löser dina problem på en minut smile

Mvh

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Golfen
128 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
torpis skrev:
Hej

Just -98 har bekymmer med styrboxen.  kör kite till så du har en klar bild över problemet, och ring Autotech på 0520-480520 och fråga Thomas om ditt bekymmer, sätter på att han löser dina problem på en minut smile

Mvh

Underbart slår dom en signal på måndag smile

Köpte bilen helt orginal. Då mina planer är att den ska vara klar innan månaden är slut kan vara rätt svår men man ska alltid ge de en chans

Sök