2804
Sök

Blå hastighets mätare

45 Inlägg
19 december 2007
Trådstartare
Hej jag har en bmw 320i -94a.Den har orange hastighets mätare,är skit less på det.Kan man byta lampa till en blå eller hur kan man göra för att på hastighets mätaren att lysa blå?och vart kan man köpa det som behövs.

Bmw

Nygårds
3 Inlägg
19 december 2007
plikt skrev:
Hej jag har en bmw 320i -94a.Den har orange hastighets mätare,är skit less på det.Kan man byta lampa till en blå eller hur kan man göra för att på hastighets mätaren att lysa blå?och vart kan man köpa det som behövs.

Det är bara å byta lampor... var då så på min 740 iaf! big_smile de går  väl att ta ur mätarhuset så ser man väl hur de är! big_smile

Oseriös Aktör
592 Inlägg
19 december 2007
plikt skrev:

lampkondomer. dom fås lite överallt och kostar inte mycket. finns typ på mekonomen skulle jag tro

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
19 december 2007
finns mätarhus som är blåa, eller så byter man alla lampor.
finns de som bytt alla lampor till blåa dioder i hela bilen.

Toker
491 Inlägg
19 december 2007
Så här kan man osså göra...

http://www.garaget.org/archive/30376/60346/60346-550021.jpg

Toker Jr 081102

401 Inlägg
19 december 2007
på bmw-n fungerar inte tt bara byta lampor tyvärr iaf på instrumentmätaren, men man kan köpa plsma mätartavlor då lyser dom blå...

3 059 Inlägg
19 december 2007
Schumi skrev:
på bmw-n fungerar inte tt bara byta lampor tyvärr iaf på instrumentmätaren, men man kan köpa plsma mätartavlor då lyser dom blå...

Är också inne på att byta mina till blå dioder.. Men det sitter väl en plastfilm bakom mätarna som är orange har jag för mig som kan vara knepig att få bort?? Ellr??

Sök