2738
Sök

Varför häng?

198 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
Ja de e en sak ja funderat på ett tag nu, varför har ni/vissa häng(halva röven å neråt) på byxorna?? hmm
Senast redigerat av HEATSEEKER (20 december 2007)

74 Inlägg
20 december 2007
Jaadu.. varför inte ? varför har du byxorna där du har dom?

Awuenobap

1 277 Inlägg
20 december 2007
Ja, det är verkligen ett riktigt fult mode.

1 436 Inlägg
20 december 2007
Jag har småhäng för att det är bekvämt.
Fast när det var temafest åkte de ner en decimeter till.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

1 277 Inlägg
20 december 2007
Caffe skrev:

Är det bekvämt att ha brallorna så att de nästan trillar av?

Hade tyckt det var jävligt irriterande att tappa byxorna hela tiden att jag dragit upp dem stup i kvarten smile

1 436 Inlägg
20 december 2007
BMW635_Robban skrev:
Caffe skrev:

Är det bekvämt att ha brallorna så att de nästan trillar av?

Hade tyckt det var jävligt irriterande att tappa byxorna hela tiden att jag dragit upp dem stup i kvarten smile

Japp det är skitirriterande, därför har jag något som kallas bälte (liknar ett bilbälte något i konstruktionen) vilket tillåter mig att välja hur långt ner jag vill ha eller inte ha brallorna...

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

198 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
Daniel.J skrev:
Jaadu.. varför inte ? varför har du byxorna där du har dom?

Vi e väll inte 5år, "varför inte"  ställde en vanlig fråga bara, är den försvår så behöver du inte svara.
Ja har byxorna uppe för att kunna gå å springa om så behövs, skulle ja behöva böja mig ner i garaget så skulle ja inte behöva hämta byxorna vid knäna varje gång, ja för bekvämligheten helt enkelt.
Dissar ingen bara undrar varför dom som har de har de helt enkelt? smile

Tyskstuk.se
630 Inlägg
20 december 2007
det beror väl på vad som räknas som häng eller inte. Jag gillar inte att ha byxorna i armhålorna, och jag tycker det är störande när byxorna nästan trillar ner hela tiden... men visst drar jag ner dom lite.. tycker dom sitter skönare så... sen om det räknas till häng eller ej, det vet jag inte smile

3 968 Inlägg
20 december 2007
Undrar jag med.. skaffa bälte!

Dock verkar det som många som har häng tycker de är coola.. men ser bara knäppt ut

1 059 Inlägg
20 december 2007
har inte jättehäng men tycker det är fult o gubbigt med byxor som e smala o uppdragna på magen.Sen är det ju inte så kul med cameltoe:)

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
20 december 2007
Sverige vill visa att de följer Amerikansk mode för ungdomar och vad är det som är bäste för ugndomar att visa sig öppet till moderna mode.
Sverige har blivit i 2/3 del Amerikaniserad och skulle inte klara sig utan USA´s produkter.
Det är i alla fall bättre produkter än asiatiska som inte är hållbar i (många områd) eller bara kopior.
Sen har vi EU produkter som är krav på äkthet men mycket dyrare, det är bara de rika som kan köpa det,
Vad finns kvar? USA´s!

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Avstängd
653 Inlägg
20 december 2007
nej, att ha häng är ju lite av en stil, asså jag tkr det är bekvämt om man har ett skärp som håller byxorna på plats, annars kan de va lite jobbigt om man måste gå o dra i dem hela tiden, men jag tkr inte att jag har överdrivet häng. Finns ju extrema människor wink o jag tkr det ser riktigt jävla töntigt ut med byxorna nästan vid navlen. hahaha

Jag har rätt i vad jag än säger.

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
20 december 2007
hÄNG EXISTERAR VÄL EJ FORTFARANDE? :p

Bmw osv..

Avstängd
653 Inlägg
20 december 2007
UseDubbelTurbo skrev:
hÄNG EXISTERAR VÄL EJ FORTFARANDE? :p

JO TYVÄRR GÖR DEM DET!!!!!!

Jag har rätt i vad jag än säger.

montör och hobby mekaniker
2 672 Inlägg
20 december 2007
jag har inte byxorna i knävecken, men inte heller "där dom ska sitta".. utan på lite längre ner än normalt, för at det är skönt och bekvämt, sen är jag van vid det också!

Jonas Båge
mk1.se gtiklubben.nu
Live the life you love, RIDE ON.

Sleeper
3 084 Inlägg
20 december 2007
Därför vissa köper sidenkallingar för flera tusen spänn och vill visa upp dem? jag tycker det ser förjävligt ut och har mina jeans som dem ska sitta alltså vid svanskotan eller va fan det heter.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

8 156 Inlägg
20 december 2007
Sushikocken, du har faktiskt rätt.
Det började faktiskt som en reklamkampanj för att marknadsföra boxershorts på ett nytt sätt utan nakenhet. Sen hängde Ronny & Ragge på och gjorde det populärt.
Men det var för 15 år sedan...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Språkfascist
109 Inlägg
20 december 2007
Som gammal skejtare var man ju tvungen att ha det rätta hänget smile sen sitter det ju kvar lite, sen beror det ju på vad man har för braller på sig.

Men som någon tidigare i tråden skrev tror jag INTE det handlar om att vara cool.
Det är bekvämt, så länge maninte heter Steve Urkel!

Syns man inte, så finns man inte.

Sök