Det är så man blir mörkrädd när man somar igenom denna webb plats; http://www.sos-stockholm.se/gallery/sea … d=&s=1 Attans vad Bärgar folket får se på sin arbets tid å sen gå hem å bearbeta det efter sina pass.
En heder åt dessa folk som jobbar med detta som yrke. Ambulans/brandmän/polis.. Beundrar dessa modiga människor som gör detta möjligt att hjälpa alla i nöd...
En heder åt dessa folk som jobbar med detta som yrke. Ambulans/brandmän/polis.. Beundrar dessa modiga människor som gör detta möjligt att hjälpa alla i nöd...
Det känns alltid skönt att se sådana bilder.. sätt fart nu, skicka ännu fler sosse-containrar till skroten:lol:
Citat från din Press: Jag är en kille på 21 bast från thn..
Fräser nu runt i en Saab 90 från -85. Ser ni något rött, slitet med en klase doftgranar och rattmuff i backspegeln så är det nog jag som håller på att köra om er
Och du snackar skit om folk som kör Volvo?
Klart som fan man blir avundsjuk om man köra en härken gammal Saab från -85. Då måste man ju smutskasta den klart överlägsna 740 med rätthjulsdrift
Tycker desamma.
+1 Synd bara att vissa av dessa ger alla andra ett dåligt rykte, för jag tror att dem flesta poliser är bra människor som bara vill väl.
Själv kramade jag ett träd förra vintern med en ford explorer. Lite ironi var det då jag var på väg till motorsågsutbildning för att fälla träd Airbagen utlöste inte samt att bilen tog eld och hade brunnit ur helt innan brankåren kom dit (30 min). Men det ska väl kanske en jänkare göra, om man ser hur det går på film åtminstånde. Tur man inte svimmade iaf..
Nu har jag en fråga... vad vill ni att det läggs ut för bilder här? Bara egna olyckor? Eller kan man även lägga ut bilder som man själv fotat på andras olyckor?
Nu har jag en fråga... vad vill ni att det läggs ut för bilder här? Bara egna olyckor? Eller kan man även lägga ut bilder som man själv fotat på andras olyckor?
finns en tråd för egna misstag
Nä jag bara undrar iom att det verkar vara grymt mycket tjafs på den här tråden om vad som får läggas upp och inte.
Det är så man blir mörkrädd när man somar igenom denna webb plats; http://www.sos-stockholm.se/gallery/sea … d=&s=1 Attans vad Bärgar folket får se på sin arbets tid å sen gå hem å bearbeta det efter sina pass.
Fy fan, den bärgningsbilen var fan mos, ser ju verkligen ut som om den har blivit överkörd. Har själv kört bärgningsbil och folk kör fan som idioter fast man står med massa blinkljus osv mitt i vägen. Vissa visar noll respekt. Förstår inte vad folk tänker med. Kan tänka mig hur de är att vara vägarbetare...
Fy fan, den bärgningsbilen var fan mos, ser ju verkligen ut som om den har blivit överkörd. Har själv kört bärgningsbil och folk kör fan som idioter fast man står med massa blinkljus osv mitt i vägen. Vissa visar noll respekt. Förstår inte vad folk tänker med. Kan tänka mig hur de är att vara vägarbetare...
Vita Trucken som brakade in i baken på Bärgaren ......