Autotech gillar jag kan backa upp effekten i sitt rototest som du vill.
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Vilka man ska välja? Ptja... Ta dem som ligger närmast... eller är billigast... eller har snyggast hemsida... Spelar inte så stor roll vilka man väljer, inte så stora skillnader. Naturligtvis har olika firmor sina anhängare, personligen undviker jag autotech då de visat sig vara helt fel folk att ha med att göra.
2 översta effekt/vridangivelserna är för BSR, och de 2 under är för A-tech. Effekt / vrid i motorn är det som anges, steg 3 boxar från båda företagen. Dock inte min bil.
Skönaste namnet och hemsidan som är mest old-school. Företaget ligger i Hallsberg, inte hört om nån som varit missnöjd. Rätt snabba på att svara om man vill fråga nåt.
Jo en sak.....hoppa its fun....dom betedde sig skit skumt när jag tog kontakt med dom. Tydligen så ska dom köra med Jurgen Weisse chip.Men det är ju inte Jurgen som sätter i dom. Hur som helst dom är jävligt billiga, men jag backade ur pga att jag tyckte dom agerade jävligt skumt. Eftersom dom löder in ett nytt chip i styrboxen så finns ju alltid risken att dom bräner nåt i boxen om dom e lite slarviga. Jag kör med BSR,s mjukvara i bilen nu och den pinnar på riktigt bra. Inget monster men roligare har dne blivit