4464
Sök

Bilder på tjejer

155 Inlägg
9 januari 2008
Sluta gnäll, ni gillar det:D mer tjejer och bilder på dem på garaget! lättklätt är bara en nackdel när de e kallt, det är min åsikt iaf!

Jag vill inte skryta, men det är faktiskt jag som är Batman..

"A Johlsson"
302 Inlägg
10 januari 2008
Edil_ skrev:
Är det någon här inne som tänkt på det, att varje gång en flicka är med på bild, ung som gammal, men snygg ska hon va, så är sida efter sida, långt upp mot 20-30 sidor, fulla med kommentarer i stil med "tjena snygging, va gör du?", "tjena bruden, msn?", "fan, du är min drömtjej. ska vi träffas?" osv. Vad är meningen? Besöker man Gorg för att ragga? För ibland känner man igen folk som kommenterat tjej på tjej på tjej, då börjar man fan undra.. Liksom, sånt trodde jag typ Efterfesten var till för. Lunarstorm kanske? Men det kanske bara är jag som är här för bilarna, och inte för brudarna. Vad vet jag. Själv raggar jag iallafall IRL. Skulle inte sänka mig till en sån patetisk nivå att ragga brudar på just Garaget. Vad leder det till?

Och ja, när man ser en frääsch blondin som kör en rostig, gammel sleten ford fiesta, helt original, som har 501 röster och ett snitt på typ 4.78.. då börjar man ju undra om folk röstar på bilen eller på bruden. Kommentarer i stil med "undra vem som e snyggast, du eller bilen.. msn?" skvallrar ju om svaret på min undran. tongue

Sist men inte minst, jag har ingenting emot att kolla på fina brudar här.. men vafan, jag kommenterar inte med "tjena sexy, haru msn?" och röstar en femma i ett patetiskt försök att få hennes uppmärksamhet när 100 killar till har skrivit samma sak.. doh..

Så, nu har jag skrivit av mig i den här debatten tongue

Så sant, så sant...

155 Inlägg
10 januari 2008
grabbarna på garaget är väl antagligen så kåta så att deras hjärnor sluta fungerar och röstar på dessa tjejer som kanske har en riktigt ful bil så att de har samma betyg som kanske en snygg bil

maliin
10 januari 2008
Trådstartare
Rushman skrev:
Men WTF!?

Tycka vad man vill om att tjejer lägger ut enligt vissa opassande bilder.
Men det är ju vi killar som håller på å röstar upp dom! Sluta gnäll på tjejerna när det är vi själva som skapar dom "fruktansvärda orättvisorna"

Någon som fattar minsann... tongue

maliin
10 januari 2008
Trådstartare
Goli skrev:
pajkastartråd...

Jag har inte skrivit någonstans om vad du eller andra tycker om min tråd utan om ni stör er på att tjejer lägger upp bilder på sig. Så håll dig till ämnet tack. mad

maliin
11 januari 2008
Trådstartare
saab9_3turbo skrev:
Det är bra att tjejer lägger upp bilder på sig, men behöver ju inte överdriva med 10 bilder ...

Likaså gäller killar. Alltid kul o veta hur alla ser ut som man snackar med. roll

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
11 januari 2008
maliin skrev:
saab9_3turbo skrev:
Det är bra att tjejer lägger upp bilder på sig, men behöver ju inte överdriva med 10 bilder ...

Likaså gäller killar. Alltid kul o veta hur alla ser ut som man snackar med. roll

Absolut, men sen är det skillnad på en visa-brösten-bild och en ansiktsbild.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

1 703 Inlägg
11 januari 2008
John87 skrev:
maliin skrev:
saab9_3turbo skrev:

Jag anser å det starkaste att det är alldeles för lite visa-brösten-bilder på garaget och för många ansiktsbilder.

1 311 Inlägg
11 januari 2008
undrar fortfarande vart alla bilder är smile

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

transportkonsult
284 Inlägg
11 januari 2008
John87 skrev:
maliin skrev:
saab9_3turbo skrev:

Du får jättegärna länka till en visa bröstenbild.

Var länge sedan jag såg ett par bara bröst på garaget.

Bottles are for babys. Real men get blown.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
11 januari 2008
Hampusd skrev:
Du får jättegärna länka till en visa bröstenbild.

Var länge sedan jag såg ett par bara bröst på garaget.

Det var ett utryck för en bild som inte visar ansiktet utan en mer "kroppslig bild".
En bild som anspelar på sex, bikinibild för att få publicitet, nakenbild, kalla det vad du vill.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

4 670 Inlägg
11 januari 2008
Rushman skrev:
Men WTF!?

Tycka vad man vill om att tjejer lägger ut enligt vissa opassande bilder.
Men det är ju vi killar som håller på å röstar upp dom! Sluta gnäll på tjejerna när det är vi själva som skapar dom "fruktansvärda orättvisorna"

kan bara hålla med...

Polack
61 Inlägg
11 januari 2008
vilka jävla problem ni har...

My Life - My Way

2 283 Inlägg
11 januari 2008
maliin skrev:
Måste bara ställa en fråga. Hur många här inne stör sig på att tjejer laddar upp bilder på sig? Har nämligen sett många som fått klagomål för att laddat öpp bilder på sig.

Enligt mig är det bara en kul grej om alla har en bild på sig. Skadar inte att veta hur vi ser ut här inne. Bara för att bilder laddas öpp betyder inte d att garaget gått o blivit lunarstorm, efterfesten? *hmm*

Ha en riktigt GO JUL allesammans! *muah* tongue

Har man ingen bil och laddar upp bilder på sig själv är det ju lunarstuk på det hela...

R.I.P. Michael Jackson!

11 Inlägg
11 januari 2008
Men varför störa sig? De som lägger ut bilder på lättklädda flickor får kontakt med sådana som gillar lättklädda flickor. De som lägger bilder på bilar får troligen kontakt med bilintresserade.

Personligen struntar jag i hur många kommentarer jag får, det viktiga är kontakt med likasinnade som gillar och har samma typ av bilar.

Däremot kanske en bra bil-blogg drunknar i sorlet av en massa raggningsbloggar, det är lite tråkigt.

/m

Room for five. Roof for free.

110 Inlägg
11 januari 2008
missledande topic! trodde de skulle vara massa blider på tjejer smile

transportkonsult
284 Inlägg
12 januari 2008
guldduster skrev:
Men varför störa sig? De som lägger ut bilder på lättklädda flickor får kontakt med sådana som gillar lättklädda flickor. De som lägger bilder på bilar får troligen kontakt med bilintresserade.

Personligen struntar jag i hur många kommentarer jag får, det viktiga är kontakt med likasinnade som gillar och har samma typ av bilar.

Däremot kanske en bra bil-blogg drunknar i sorlet av en massa raggningsbloggar, det är lite tråkigt.

/m

Shit då vart det ju väldigt jobbigt för mig. Som är både bilskadad och lättklädda tjejer skadad.

Bottles are for babys. Real men get blown.

66 Inlägg
12 januari 2008
jag efterlyser mer bilder på vackra tjejer big_smile

Truth in Engineering | URQ

SQ
1 343 Inlägg
12 januari 2008
JimGTI-R skrev:
jag efterlyser mer bilder på vackra tjejer big_smile

ja också.. så släng upp fler big_smile

Ljudnörd!

Sök