3961
Sök

Låda till Gamla PA-15"

Skogsfan
649 Inlägg
16 januari 2008
Trådstartare
jäklar vad många och trevliga svar det blev! tack för alla!smile

Men nu, vad rekommenderar ni att jag ska bygga?
Ifall jag ska använda dessa som något så blir det iaf inte som basar då detta som sagt får skötas av 12" GASarna tills det att jag skaffar något värre. Dessa ska drivas med ett sinus live A-1500.
Sen har jag ett boschmann 4 kanaligt steg som isf blir till att driva en eller båda 15"arna. Ska jag bygga låda/lådor till dessa och använda som mid eller alternativt strunta i dessa helt? Vore kul att kuna göra något med dem smile

MVH

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

Noiseprojekt
16 januari 2008
Faniskogen skrev:
jäklar vad många och trevliga svar det blev! tack för alla!smile

Men nu, vad rekommenderar ni att jag ska bygga?
Ifall jag ska använda dessa som något så blir det iaf inte som basar då detta som sagt får skötas av 12" GASarna tills det att jag skaffar något värre. Dessa ska drivas med ett sinus live A-1500.
Sen har jag ett boschmann 4 kanaligt steg som isf blir till att driva en eller båda 15"arna. Ska jag bygga låda/lådor till dessa och använda som mid eller alternativt strunta i dessa helt? Vore kul att kuna göra något med dem smile

MVH

Nått kul du kan göra med dom är att ge dom till mig big_smile
Då gör du nån glad ialf, och det är ju alltid kul!wink

50 Inlägg
16 januari 2008
får man fråga om du har plats i bilen överhuvud taget... två 15" tar plats även om de är en liten låda till dem.
om du ska ha kvar 12" så borde de ju inte bli allt för mycket plats kvar.....
vad är de för bil??

Skogsfan
649 Inlägg
17 januari 2008
Trådstartare
Äsch, det går nog att slänga in där bak, hade ju tänkt att göra låda åt 12"arna så att de går in under hatthyllan.
Har en volvo 244.

Men ja du kan ju ha rätt, kommer nog bli trångt:/ något tips på vart de bäst placeras?

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

Sök