4924
Sök

Byta bort Bmw:n, vad tycker ni?

1 364 Inlägg
29 december 2007
du kan få byta med mig;) inte för att min är turbo men de går ju att ordna:D

345 Inlägg
29 december 2007
Jag tror du kommer ångra dig om du byter bort din bmw emot en t5, de gjorde iaf jag.
Som PG tror jag de va sa, behåll bilen du har så länge du ändå pluggar osv. o köp kanske en "värre" bil senare. t ex en m3 nu som ex. när vi ändå pratar bmw smile

jag tycker har man kört bmw en gång så kommer man aldrig ifrån dem, har haft några stycken förvisso, men ah det är iaf vad jag själv tycker smile men som sagt det är ju sjlävklart alltid upp till dig själv vad du vill göra i slutändan. Gott nytt år ! smile

Thorssa
30 december 2007
En Volvo eller Saab åker man i, en BMW kör man! Säger sig själv att det är bättre känsla i en bil där drivning och styrning är på olika hjul.

Muttley
30 december 2007
volvo hade jag köpt=) finns så pass mycket trim och du kan få 320 hk i de innan du måste byta stakarna?

jag hade valt en 855=)

221 Inlägg
30 december 2007
ja tycker du ska vänta till du kännar upp te en m3 97 321 hk orginal! så behåll den!!!

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
30 december 2007
Att man rekomenderar en bil av ett märke som man själv kör är väl inte så konstigt, hade jag tyckt att bmw var en trevligare bil t.ex så hade jag haft en själv, förstår även de bmw ägare som tycker han ska behålla den. Hade de gillat volvo bättre så hade de inte åkt bmw.

Så åk och provkör nån och se vad du tycker istället
Senast redigerat av R_fused (30 december 2007)

5 Inlägg
30 december 2007
Hej Krille,inte kan du byta märke, det är bara och byta modell innom BMW:familjen, inte ska du byta till ngt framhjulsdrivet då kommer du att få backa om du ska kunna känna någonsortsbmwkänsla o hur ser det ut, nä håll dej till BMW o köp en M5,M3 eller sätt på Turbo eller Lustgas och gör som vanligt, körifrån Svensson Svensson,GOTT NYTT BMW ÅR på dej,Perra

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
30 december 2007
R_fused skrev:
Köp dig du en 850, mycket trevliga bilar. lite trim och den äter en gammal 325 till frukost på motorvägen.

Lite trim till 325an o den äter 850´s till Middag...

C H E V R O L E T <3

5 Inlägg
30 december 2007
Hej igen Krille,jag kom på vad mitt Barnbarn säger,Volvo och Ford tappar gasen o det håller jag med han om,Perra

There is no replacement for displacement
630 Inlägg
31 december 2007
Children-Of-Bodom skrev:
R_fused skrev:
Köp dig du en 850, mycket trevliga bilar. lite trim och den äter en gammal 325 till frukost på motorvägen.

Klart vilken bil som helst kan äta vad som helst med trim, tänkte mer på att för en som studerar är det nog billigare att få lite fart i en 850 än en 325. Speciellt om man inte har så mycket kunskap själv

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
31 december 2007
R_fused skrev:
Children-Of-Bodom skrev:
R_fused skrev:

Klart vilken bil som helst kan äta vad som helst med trim, tänkte mer på att för en som studerar är det nog billigare att få lite fart i en 850 än en 325. Speciellt om man inte har så mycket kunskap själv

Så sant så.
Men att gå från Bmw till Volvo? Njaa
Visst om det hade varit en exluvsive volvo men en vanligt 850.
Hade hellre behållt bakhjulsdrift & beemeewee.

C H E V R O L E T <3

Race For Fun!
379 Inlägg
31 december 2007
Var glad att du slipper cykla istället;) vet själv hur knapert man hade det när man pluggade sad behåll din bmw ett tag and save some cash:D sen kan du köpa en volvo;)

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun

Sök