Liten update!
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
länge sen sist alla bilintresserade, pga många motgångar som fått mej att bli omotiverad har det dröjt länge sen ja updaterade tråden, men efter att fått buren "färdig" och fått åka på bana kom ja underfunn med varför ja igentligen bygger denna bil och därför är ja här nu igen och updaterar tråden med vad som åstadkommits på denna långa tid, inte mycke, men alltid någo
vet inte riktit var ja ska börja, har inte så bra koll på allt
![wink](img/smilies/wink.png)
men vi kan börja med att coilsen kom hem och det tog en stund innan dom blev installerade, tyvärr har ja ingen bild på dem på min kamera. Men de kan ja säga att de var grymt schönt att åka sidlänges med de nya coilsen, mycket schänare och lättare att hålla i kontroll
![smile](img/smilies/smile.png)
men sänkt blev ju bilen:
coils <3före vi kunde ta ut bilen på banan så måste ju buren göras färdig(dålig bild, men har tagit bättre bilder med flickvännens kamera):
bur?Men den blev också lite målad nu ikväll:
buroch efter att vart ute på banan med de nya coilsen några varv märktes det att hjulvinklarna måste verkligen fås i skick och därför inhandlades ställbara camber, toe och caster stag:
stagnu var det också på tiden att börja updatera sina bromsar en aning
i lördags kom det hem ett par fram bromsar, blev helt j*vla förvånad på storleken, z32 bromsar blev de dit fram
z32 ok ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
bromsarde närmaste dagarna kommer ja att försöka få lite färg på insidan av bilen och sedan börja plocka ihop lite för att få ta ut den på gatorna och köra(leka) av mig lite
men så klart kommer stagen och bromsarna att monteras före detta händer
som de ser ut nu så kommer det också komma en ny grymmare turbo under huven
Hoppas ja inte har glömt berätta så hemst mycke och hoppas de finns mycket att kommentera
tack för mig
Edit: uppstälning av text